Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیجریه و ایسلند در شرایطی مقابل هم صف آرایی کردند که آرژانتینی‌ها امیدوار به برتری تیم آفریقایی بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیجریه و ایسلند در ادامه رقابت‌های جام جهانی از گروه D به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار در سرنوشت تیم آرژانتین و مسی بسیار تاثیرگذار بود.

آرژانتینی‌ها در دیدار خود مقابل کرواسی با ۳ گل مغلوب شدند و در دیدار اول خود مقابل ایسلند نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک را بدست نیاوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها امیدوار بودند که نیجریه مقابل ایسلند پیروز شود تا امیدهای آلبی‌سلسته همچنان برای صعود با غلبه در روز آخر مقابل این تیم آفریقایی زنده بماند.

و همینطو ر نیز شد و نیجریه با دو گل مقابل ایسلند پیروز شد.

قبل بازی از سوی بلیچر ریپورت طرحی جالب به طنز  منتشر شده که در آن مسی برای امید آرژانتین با پیراهن نیجریه، در میان هواداران این تیم را تشویق می ‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین تیم ملی ایسلند ستاره آرژانتینی بارسا لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت