Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:09:51 GMT

پسر ۱۲ ساله ملایری دختر عموی خود را کشت!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۰۰۴۷

پسر ۱۲ ساله ملایری دختر عموی خود را کشت!

پسر بچه ملایری هنگام بازی با اسلحه شکاری باعث مرگ دختر عموی نوجوان خود شد.

نوداد: پسر بچه ملایری هنگام بازی با اسلحه شکاری باعث مرگ دختر عموی نوجوان خود شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در تشریح این خبر گفت: پسر ۱۲ ساله در جریان یک شوخی خطرناک با سلاح باعث مرگ دختر عموی ۱۶ ساله خود شد.


سرهنگ شعبان ترک نیا ادامه داد: این حادثه در یکی از روستا‌های شهرستان ملایر رخ داد و دختر نوجوان که با شلیک گلوله اسلحه شکاری مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد بر اثر شدت خونریزی جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران به محض اطلاع از ماجرا به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد که پسر عموی ۱۲ ساله بر اثر شوخی با سلاح شکاری سبب مجروح شدن دختر عموی خود می‌شود که بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت صدمات وارده فوت می‌کند.


وی بیان کرد: بی توجهی به رعایت نکات حفاظتی و ارتقای سطح ایمنی در نگهداری سلاح، در دسترس بودن و مسلح بودن سلاح به گلوله واقعی و در نظر نگرفتن مکانی امن برای نگهداری سلاح و مهمات از سوی بزرگتر‌ها می‌تواند همیشه خطرساز و جبران ناپذیر باشد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003V29

منبع: فردا

کلیدواژه: اسلحه شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد