Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوشان فوتبال ایران دوشنبه در دیداری حساس مقابل تیم ملی پرتغال قرار خواهند گرفت، بی تردید رویارویی کارلوس کی روش با تیم ملی پرتغال یکی از نکات مهم و البته جالب توجه این مسابقه است. کی روش در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هدایت پرتغال را بر عهده داشت.

روی آگواس بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال است که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال کیپ ورد را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سابقه رویارویی با پرتغال و شکست این تیم را در قامت سرمربی کیپ ورد داشته است و حالا از احساسش برای تقابل با تیم ملی کشورش می گوید.

هرچند تقابل آگواس با پرتغال قابل مقایسه با تقابل کی روش با تیم ملی کشورش در جام جهانی نیست ولی این مربی به روزنامه رکورد گفت: من مقابل پرتغال بازی کردم و واقعا غلبه بر این تیم را دوست داشتم.

وی تاکید کرد: شکی ندارم که کی روش بدون توجه به ملیتش به بهترین شکل ممکن تیم ایران را هدایت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی کارلوس کی روش مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد.

به گزارش فارس، پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار  داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حسین عبدی: جام ملت ها؟ هدف مان قهرمانی در جام جهانی است!

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها