Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مالک باشگاه خونه به خونه بابل گفت: با توجه به اينکه مهلت تکميل مدارک تيم نفت مسجد سليمان به پايان رسيده است ما منتظر هستيم تا فدراسيون رأي نهايي را اعلام کند.
قاسم حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اينکه شنيده شده خونه به خونه بابل به جاي نفت مسجد سليمان در ليگ برتر نيز حضور داشته باشد، گفت: قرار است که از سوي فدراسيون فوتبال به ما اطلاع بدهند که به جاي نفت مسجد سليمان در ليگ برتر حضور داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اينکه مهلت تکميل مدارک تيم نفت مسجد سليمان به پايان رسيده است ما منتظر هستيم تا فدراسيون رأي نهايي را اعلام کند.
وي در ادامه گفت: نزديک به 2 ماه است که ما منتظر اين هستيم تا در ليگ برتر حاضر شويم. اگر اين اتفاق بيفتد مطمئناً 100 درصد تيم را قدرتمند روانه مسابقات مي‌کنيم درست است وقت کم داريم وبيشتر بازيکنان به تيم هاي ديگري منتقل شدند ولي در حال حاضر با بازيکنان و سرمربي مدنظر مذاکره کرديم. با 3 گزينه سرمربي مذاکره کرده‌ايم که 2 گزينه آن خارجي هستند.
حسن‌زاده در ادامه درباره اينکه گفته شده تيم خونه به خونه مشکلات مالي زيادي دارد و حتي ممکن است منحل شود نيز گفت: اينها حواشي است که دشمنان براي ما به وجود آورده اند. ما هيچ مشکل مالي نداريم، مردم بابل منتظر باشند اگر خبري از سوي فدراسيون به ما باشند حتماً اعلام مي‌کنيم، شک نکنيد که ما ليگ برتري هستيم، اين حواشي که ساخته مي‌شود فقط دشمنان خونه به خونه هستند. ما بازيکنان خوبي را مذاکره کرديم تا در تيم حضور داشته باشند حتي مي‌توانيم از بازيکنان اميد خونه به خونه استفاده کنيم چرا که آينده خوبي دارند و مي‌توانند به تيم کمک کنند.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری