Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صدا و سیما به خاطر لغو حضور کارلوس پویول بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در برنامه جام جهانی شبکه سه این اقدام را نشان دهنده حکومت ملوک‌الطوایفی و یا فرمانبری از بیرون در این سازمان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا در نامه علی مطهری نماینده تهران خطاب به علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما که در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است:

«با اهداء سلام، ماجرای دعوت از آقای کارلوس پویول کارشناس و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای شرکت در برنامه جام‌جهانی شبکه ۳ در آستانه بازی ایران و اسپانیا و سرانجام لغو آن پس از اعلام در آن برنامه، نشانه حکومت ملوک‌الطوایفی و یا فرمانبری از بیرون در آن سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجیه این خطا با صرفه‌جویی در هزینه، آن هم هزینه‌ای که توسط بخش خصوصی پرداخت شده بود قابل قبول نیست. هزینه معقول برای حفظ نشاط جامعه، زاید نیست. این در حالی است که مهمان نیز وارد کشور شده و در هتل محل اقامت خود در انتظار ورود به صدا و سیما بود. لغو چنین برنامه‌ای خصوصاً با توجه به اعلام قبلی آن خلاف عقل و اخلاق بود.

نظیر این اتفاق در لغو پخش مصاحبه مرحوم ناصر ملک‌مطیعی رخ داد که در حالی که همه چیز هماهنگ شده بود تا مصاحبه این پیرمرد ۸۸ ساله که در آن از انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام تمجید کرده بود با اعلام قبلی پخش شود، ناگهان از بیرون سازمان دستور رسید که پخش نشود و این امر آثار منفی برای کشور داشت.

لازم است جناب‌عالی اقتدار بیشتری در اداره سازمان داشته باشید و تحت تأثیر فشارهای داخل و خارج واقع نشوید. رهبر انقلاب نیز فرمودند من فقط رئیس سازمان را تعیین می‌کنم و در مدیریت آن دخالتی ندارم. بنابراین نباید به علامتهایی که از این سو و آن سو به شما داده می‌شود ترتیب اثر دهید.

با تقدیم احترام

علی مطهری»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیپلماسی عمومی صداوسيما علی عسکری علي مطهري کارلس پویول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این راهپیمایی  در حمایت از عملیات پهپادی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت ملت ایران از مردم مظلوم غزه پس از اقامه نماز جمعه در استان سمنان برگزار شد .

رئیس جمهور نیز که امروز مهمان مردم دامغان بود ، در جمع مردم گفت : دشمنان می‌خواستند در جامعه ما اختلاف‌افکنی کنند، اما عملیات وعده صادق هم نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توانِ نیرو‌های مسلح ما شد، هم نشان دهنده اراده پولادین ملت ما و رهبری فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا و هم یکی از جلوه‌های وحدت‌آفرین و انسجام‌بخش به کشور شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در سمنان+ فیلم
  • راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در سمنان
  • عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر انقلاب بود
  • رئیسی: عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر انقلاب بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم