Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مشترک 18.2. 97 سازمان حمایت مصرف کنندگان و9 تولید کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با ممنوعیت هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه تغییر نرخ ارز موکداً متذکر می‌شود: با عنایت به اینکه تأمین و پرداخت ارز برای همه مصارف قانونی تعریف شده است، لذا در راستای نظارت دقیق، هدفمند و موثر و به تبع آن برخورد سریع با متخلفان، لازم است همه تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از ارز رسمی (هر دلار 4200 ریال) بهره‌مند شده و می‌شوند، نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات براساس ضوابط قیمت گذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها که در سامانه این سازمان به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

cppo.ir در دسترس است اقدام کنند.

در این اطلاعیه از همه تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات خواسته شده است، فهرست قیمت‌های مورد عمل را برای ثبت در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات به نشانی www.124.ir به ادارات کل تخصصی این سازمان به آدرس خیابان ولیعصر (عج) مقابل پارک ملت، خیابان ارمغان غربی، خیابان مهرشاد شمالی پلاک 66 ارایه و همه اسناد و مدارک مثبته را در دسترس داشته باشند، تا در صورت نیاز برای بررسی و تطبیق با ضوابط به کارشناسان و بازرسان این سازمان ارایه شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است، قیمت‌های اعلامی باید منطبق با ضوابط مذکور بوده و مسئولیت مغایرت قیمت‌ها مورد عمل بر عهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط بوده و هر گونه استکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ‌های غیر متعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

این اطلاعیه تصریح کرده است، شماره تلفن‌های 54 و 26200053 برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارایه اطلاعات و ثبت قیمت آماده پاسخگویی است و از هموطنان عزیز درخواست می‌شود همچون گذشته خدمتگزارن خود را برای انجام وظیفه مطلوب و بهنگام با اعلام تخلفات از طریق تماس با تلفن 124 یاری کنند.

402

سازمان حمایت مصرف تولید دلار قیمت واردات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف تولید دلار قیمت واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها موظفند در برنامه تقدیمی خود محور‌های ۶گانه سازمان خصوصی‌سازی را شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله رعایت کنند، در صورت عدم‌ایفای تعهدات این سازمان حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۵۸۰ ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

همچنین ۱۰ درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و ۹۰ درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، و بخش نقدی قطعی شده است و بخش اقساطی هم در اقساط ۶ ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

بر این اساس خریدار موظف است در برنامه تقدیمی خود برای اداره و توسعه بنگاه، محور‌های زیر را هدف‌گذاری نماید. این برنامه که می‌باید شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله باشد، جزء تعهدات خریدار است و به‌طور منظم مورد پایش قرار خواهد گرفت. در صورت عدم‌ایفای تعهدات این بند سازمان خصوصی‌سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

الف ـ پیش‌بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از محل منابع فعلی.

ب ـ مدیریت هزینه و راهبرد جذب بازیکنان و کادر فنی.

ج ـ کاهش بدهی‌های معوق.

د ـ خروج از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت.

ه ـ برنامه تقویت و توسعه تیم‌های پایه و کسب درآمد از این محل؛ و ـ هدف‌گذاری جایگاه و رتبه تیم بین باشگاه‌های ایران و آسیا.

دیگر خبرها

  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها