Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر حسن شاه‌صفی در آیین تکریم ومعارفه فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با اشاره به سابقه درخشان استان بوشهر در مبارزه علیه دشمنان کشور بیان داشت: استان بوشهر تاریخ ۲۰۰ ساله در عرصه دفاع مقدس دارد و در جنگ تحمیلی هم نقش مهمی در دفاع از کشور ایفا کرد.

وی گفت: قبرستان انگلیسی‌ها در بوشهر درس عبرتی برای متخاصمین است که اگر تعرضی به این استان و ایران اسلامی داشته باشد جایگاهشان همان قبرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اینکه نخستین شهید دفاع مقدس استان بوشهر شهید آسترتین از پایگاه هوایی بوشهر بوده است، گفت: پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر ۸۶ شهید تقدیم کرده و در نخستین روز حمله صدام به کشور، دسته دوم چهارتایی که اهدافی را در عراق منهدم کردند از بوشهر بود.

امیر شاه صفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آداب و اخلاق در امور مختلف خاطرنشان کرد: برخی بین اخلاق و آداب تفاوت قائل نمی شوند در حالی که اخلاق، اعمالی ناخودآگاه است که انجام می دهیم، آداب متغیر است، ولی اخلاق را نمی توان تغییر داد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: فرمانده جدید پایگاه هوایی بوشهر، کلاس های اخلاق را تشکیل و گسترش دهد و اخلاق مداری نه به عنوان یک شعار در جامعه ترویج و نهادینه شود.

302

امیر شاه صفی بوشهر انگلیس نیروی هوایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امیر شاه صفی بوشهر انگلیس نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین

بعد از نماز، دعای کمیل داشتیم. هر یک از بچه ها قسمتی از دعا را می خواندند؛ از جمله آقا مهدی؛ اما حال و هوای او با بقیه فرق می کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از جهان نیوز، بعد از ظهر پنج شنبه بود سر و کله ی آقا مهدی پیدا شد. پایگاه ما در نوار مرزی سردشت بود و مهدی آمد تا از نزدیک، پیشرفت کارها و مسائل مربوط به شناسایی را بررسی کند.

بعد از جلسه، وقت نماز شد. آن شب خود مهدی اذان گفت و نماز جماعت را اقامه کردیم.
بعد از نماز، دعای کمیل داشتیم. هر یک از بچه ها قسمتی از دعا را می خواندند؛ از جمله آقا مهدی؛ اما حال و هوای او با بقیه فرق می کرد.

مهدی با سوز عجیبی دعا می خواند. تمام کسانی که آن شب در جلسه بودند، طعم شیرین آن دعای کمیل را از یاد نخواهند برد. مهدی دعا را در شرایطی خواند که ما زیر پای دشمن قرار داشتیم و از همه طرف مورد تهدید بودیم.

او به حدی گریه کرد که از خود بی خود شده بود. قسمتی از دعا را هم جواد دل آذر خواند.

این دو نفر چنان شوری به پا کرده بودند که همه ضجه می زدند. دعا که تمام شد، مهدی از سنگر بیرون آمد، نگاهی به آسمان انداخت و زیر لب چیزهایی زمزمه کرد. دو روز بعد خبر شهادتش آمد.
برگرفته از کتاب «برف تا برف» مجموعه خاطراتی از شهید مهدی شیخ زین الدین
راوی: عبدالرزاق شیخ زین الدین پدر شهید

دیگر خبرها

  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید