Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ایجاد شده و انجام کار های اطلاعاتی چند ماهه بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد که این باند با استفاده از خودرو شخصی و در پوشش خانواده اقدام به تهیه و انتقال مواد مخدر از استانهای جنوبی به شهرستان نهاوند را می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با یک اقدام هوشمندانه و دقیق کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند قاچاقچیان را در ورودی شهر نهاوند شناسایی و دستگیر کرد که از داخل جاسازی خودرو آنها مقدار ۹۵ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم دستگیر و خودرو آنها نیز توقیف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در یک عملیات مشترک جداگانه دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان باهمکاری پلیس غرب تهران و در پی تلاش های اطلاعاتی چند ماهه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روی باند تهیه و توزیع مواد مخدر موفق شدند، یک قاچاقچی که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور می کرد را شناسایی و دستگیر کردند که از جاسازی داخل خودرو سواری مقدار بیش از ۸۳ کیلو گرم حشیش کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تعداد یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

کشف ۱۰ فقره سرقت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز از کشف ۱۰ فقره سرقت لوازم خودرو و دستگیری ۲ سارق در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات لوازم خودرو در شهرستان بهار، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تجزیه و تحلیل جرایم و تحقیقات میدانی، یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار که در این امر فعالیت داشت را دستگیر کردند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: با تعامل و هماهنگی با مقام قضایی، متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی اموال مسروقه کشف و در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۰ فقره سرقت با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با اقدامات و شگردهای خاص پلیسی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با راهنمایی متهمان، یکی از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و خودرو ویژه حمل اموال مسروقه که از آن برای جابجایی اموال سرقتی استفاده می شد نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: هر ۳ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4328218

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا زارعی فرماندهی انتظامی همدان مواد مخدر گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خرم آباد خبرگزاری مهر بیرجند تبریز کرمانشاه سانحه تصادف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در اتوبوس و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن ابراهیمی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745275

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان