Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور اقشار مختلف و گردشگران ششمین جشنواره گل‌های بابونه در جنگل فندقلوی نمین برگزار شد. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با حضور اقشار مختلف و گردشگران ششمین جشنواره گل‌های بابونه در جنگل فندقلوی نمین برگزار شد که بسیار باشکوه و منظم بود.

مردم و گردشگران از جای جای ایران امروز خود را به این طبیعت رسانده بودند تا در این جشنواره شرکت کنند و شور و حال خاصی در بین مردم ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از پیر و جوان تا زن و مرد همگان به جشنواره گل‌های بابونه آمده بوند تا در کنار خانواده‌ها خاطرات خوشی داشته باشند و لحظات خوبی را  در کنار هم سپری کنند.

ششمین جشنواره گل‌های بابونه با برنامه‌های مختلفی همراه بود و اجرای برنامه‌های سنتی گردشگران را شاهد بودیم و معرفی غرفه‌های صنایع دستی نمین در محل برگزاری نمایشگاه ایجاد شده بود.

پخت غذاهای محلی از جمله آش دوغ، حلوا و فطیر و ارائه آن به گردشگران در جای خود جالب بود و گردشگران از غذاهای محلی اردبیل استفاده کردند.

جشنواره‌های شاد اجتماعی در نمین تداوم می‌یابد

فرماندار نمین گفت: جشنواره‌های شاد اجتماعی در نمین تداوم می‌یابد تا بتوانیم شور و نشاط را در بین مردم ایجاد کنیم.

عاطف ناصری با اشاره به این که این جشنواره بعد از چندین سال برگزار شد افزود: این جشنواره با استقبال گسترده مردمی برگزار شد که جالب بود.

فرماندار نمین بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های شاد نقش اساسی در ایجاد شور و نشاط در بین مردم دارد که برنامه‌ریزی شده تا این جشنواره‌ها در نمین تداوم یابد تا شور و نشاط را در بین جوانان ایجاد کنیم.

ایجاد شور و نشاط در بین جوانان اولویت اساسی است

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ایجاد شور و نشاط در بین جوانان اولویت اساسی است و باید مسئولان در این زمینه اهتمام ویژ ه‌ای داشته باشند تا بتوانیم انگیزه و امید را در بین جوان مضاعف کنیم.

محمد فیضی افزود: امروز جشنواره گل‌های بابونه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و از این که توانستیم افراد زیادی را به این منطقه بکشانیم خوشحالیم.

وی تصریح کرد: شهرستان نمین از ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد که فندقلوی نمین نمونه بارز است و باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی بتوانیم زمینه اساسی در این زمینه ایجاد کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: توسعه مناطق گردشگری نیازمند توسعه بخش خصوصی است و باید حمایت از بخش خصوصی در این زمینه مورد اهمیت قرار داده شود.

این جشنواره امروز گردشگران و اقشار مختلف مردم را به وجد آورد و شور و نشاط خاصی در جنگل فندقلوی نمین ایجاد شده و این جشن به صورت باشکوه برگزار شد.

خانواده‌های ایرانی در این جشنواره فرصتی برای کنار هم بودن و دورهمی به دست آوردند تا خاطرات خوب و خوشی را در جنگل فندفلوی نمین با گل‌های بابونه‌اش به ثبت برسانند.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴