Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:43:16 GMT

جمعیت هلال احمر اردبیل به 874 نفر امداد رسانی کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۰۹۱۶

جمعیت هلال احمر اردبیل به 874 نفر امداد رسانی کرد

اردبیل- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ماه گذشته به 874 نفر حادثه دیده در مناطق مختلف استان توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شد.

به گزارش ایرنا ،عزیز ارشادیان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد افراد در 56 فقره حادثه دچار حوادث طبیعی از جمله سیل و جاده ای شده بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از مجموع 56 حوادث مذکور 37 مورد جاده‌ای، 6 مورد سیل و آبگرفتگی، چهار مورد کوهستانی، چهار مراجعه حضوری، چهار حادثه در برنامه های مناسبتی و یک حادثه دریایی و ساحلی بود که امدادرسانی لازم برای این افراد انجام شد.
وی از بکارگیری 115 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این افراد خبر داد و اظهار کرد: در این عملیات ها 433 نفر نیروی انسانی با استفاده از 131 دستگاه ناوگان موتوری به یاری هموطنان شتافتند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در مجموع 90 نفر در این حوادث دچار مصدومیت شده بودند که 22 نفر به علت نداشتن وضعیت مناسب به مراکز درمانی انتقال داده شد و 18 نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان درمان شدند.
6130/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امداد رساني به حادثه ديدگان جمعيت هلال احمر اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید