Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-يک عضو مجمع تشخيص مصحلت نظام اعلام کرد که رسيدگي به طرح حضور اقليت‌ها در انتخابات شوراها در دستور کار امروز مجمع تشخيص قرار نگرفت.

سيدمحمد صدر عضو مجمع تشخيص مصحلت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايرنا، درباره رسيدگي به طرح حضور اقليت‌هاي ديني در انتخابات شوراها در جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار کرد: امروز رسيدگي به طرح «حضور اقليت‌ها در انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا» در دستور کار قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدر ادامه داد: بنده هم تذکر دادم که چرا اين طرح در دستور کار قرار نگرفته است؛ به هر حال بايد اين کار را دبيرخانه مجمع تشخيص انجام مي‌داد.
او در پاسخ به چرايي عدم اين اقدام دبيرخانه و تعلل در رسيدگي به اين طرح گفت: نمي‌دانم بايد علت را از دبير خانه مجمع تشيخص پرسيد.
صدر همچنين درباره اينکه «آيا در جلسه امروز، اعضا اعتراضي نسبت به نامنظمي جلسات داشتند يا خير؟»، گفت: بله اکثر اعضا نسبت به اين موضوع اعتراض داشتند.
به گزارش ايرنا، «طرح حضور اقليت‌ها در انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا» بعد از اختلاف‌نظر مجلس و شوراي نگهبان به مجمع تشخيص مصلحت نظام ارجاع شده است تا اين نهاد سرنوشت اقليت‌ها و از جمله سرنوشت سپنتا نيکنام، عضو زرتشتي شوراي شهر يزد را مشخص کند.
پيش از اين يک منبع آگاه اعلام کرده بود که در جلسه گذشته مجمع تشخيص در هشتم ارديبهشت ماه اين طرح به صحن مجمع تشخيص مصلحت نظام آمد و موافقان و مخالفان آن نيز اظهارنظر کردند اما به مرحله رأي‌گيري نرسيد. اين منبع به اعتماد گفته بود نظر کميسيون سياسي درباره طرح حضور اقليت‌ها در شوراهاي شهر مثبت بوده اما نظر کميسيون حقوقي با رياست صادق آملي‌لاريجاني منفي است.
**اداره کل اخبار چند رسانه اي**ايرناپلاس**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است

به گزارش صدای ایران، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل ۶ رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد