Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی کارلوس کی روش در جمع رسانه های پرتغالی اظهار داشت: بعد از دو بازی ابتدایی کمی تکان خوردیم و ریکاوری کردیم. با این حال سرعت فوق العاده ای داریم و هیچ کس به ما چیزی نمی دهد اما امیدمان به بازی آخر است. برای ایران و‌ابروی خودمان می جنگیم و افتخار می کنیم که هنوز شانس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما باید از این فرصت چیزهای زیادی را یاد بگیریم. چیزهای زیادی باید در سرعت، تاکتیک و ... در عین حال مشکلاتی هم در آماده سازی داشتیم. میانگین سنی ما حدود 25 سال است مقابل تیمی قرار می گیریم که هر کدان 80 تا 90 بازی ملی دارند. بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار در این جام به میدان می روند. لباس ما در اولین دقایق 50 کیلو وزن داشت. بازیکنان من بعد از پایان این مسابقات بهتر می شوند و می توانند قهرمان آسیا شوند.

کی روش در ادامه راجع به پیام های دریافتی از مردم پرتغال گفت: پیام های زیادی را دریافت کردم. البته که دوستانم همیشه با من هستند. بعضی ها هم گفتند که دیگر پایت را در پرتغال نگذار. 

وی در پایان نیز راجع به رونالدو اظهار داشت:قبلا هشدار داده بودم که بازی با مراکش راحت نخواهد بود. آنها نشان دادند که تیم فوق العاده ای هستند. پرتغال فرمول جادویی برای قهرمانی در جهان دارد. بازیکنی که تفاوت ها را رقم می زند. همیشه یک مارادونا وجود دارد؛ یک بابی چارلتون، یک نفر که بتواند تفاوت را رقم بزند. با این حال رونالدو در جام 2010 برای تیم من آنقدر خوب بازی نکرد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم