Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز شنبه در نشست با خبرنگاران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین 13 باند قاچاق انواع کالاها در این مدت در استان متلاشی و اعضای آنها دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش را نشان می دهد.
وی افزود: 2 میلیون و 720 هزار لیتر موادسوختی قاچاق در این مدت از 82 دستگاه تانکر و 40 محل دپو در سیستان و بلوچستان کشف شد و به دستور استاندار طرحی با محوریت مبارزه با قاچاق سوخت در دست تدوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رشد 100 درصدی کشف پرونده های قاچاق کالا به ارزش بیش از 500 میلیون ریال و کشف 151 باک اضافی سوخت از خودروها را از دیگر اقدامات سه ماهه امسال نیروی انتظامی عنوان کرد.

**کشف 38 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 38 تن انواع مواد مخدر امسال توسط ماموران انتظامی در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش را نشان می دهد.
سردار قنبری اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در زمینه کشف مواد مخدر در صدر تمام استان های کشور قرار دارد و نیروی انتظامی نیز در صدر تمام دستگاههای کشف کننده استان است.
وی افزود: 33 قاچاقچی عمده مواد مخدر در این مدت دستگیر و 9 قاچاقچی نیز در درگیری مسلحانه با ماموران به هلاکت رسیدند و 458 قبضه سلاح جنگی از آنان کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش عملیات ها علیه قاچاقچیان مواد مخدر در استان به دلیل داشتن رویکرد برنامه محوری، شمار شهدای نیروی انتظامی امسال به صفر رسیده و آمار هلاکت قاچاقچیان نیز کاهش پیدا کرده است.
به گفته سردار قنبری دستگیری 645 خرده فروش مواد مخدر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزایش داشته و پلمپ 30 منزل که در آنها فعالیت خرده فروشی مواد مخدر انجام می شد از دیگر اقدامات مطرح امسال نیروی انتظامی است.

**رتبه 18 کشوری سیستان و بلوچستان در بحث وقوع سرقت
ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با وجود وسعت جغرافیایی و تمام مشکلات حاکم از جمله بیکاری و قرار داشتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر در زمینه وقوع سرقت ها رتبه 18 کشور و در بحث کشف جرم رتبه دوم بعد از تهران را به خود اختصاص داده است.
سردار قنبری بیان کرد: کاهش 43 درصدی آمار سرقت های مسلحانه، کاهش 38 درصدی سرقت به عنف، کاهش 50 درصدی سرقت های تحت پوشش(با لباس دستگاههای مختلف)، کاهش 2 درصدی در سرقت مغازه، کاهش 12 درصدی سرقت منزل و کاهش 18 درصدی سرقت موتورسیکلت از شاخص ترین موفقیت های بدست آمده توسط نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در سه ماهه نخست امسال است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال 15 هزار و 213 تبعه خارجی در استان دستگیر و تحویل بخش های مختلف داده شدند.
وی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره نیروی انتظامی گفت: امسال 78 درصد پرونده های ارجاعی به این مرکز در سیستان و بلوچستان منجر به سازش شد.
وی افزود: هزار و 441 نفر در این مدت به مرکز مشاوره نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند.

**دستگیری یکی از عوامل اصلی شهادت 36 مامور انتظامی در گورناک سرباز
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از عوامل اصلی شهادت 36 مامور انتظامی در گورناک سرباز بعد از 19 سال دستگیر شد.
وی ادامه داد: این فرد که با هویت جعلی و اسامی متفاوت در استان های مختلف کشور سکونت داشت بعد از 19 سال توسط ماموران انتظامی دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر افزایش تعامل میان نیروی انتظامی و خبرنگاران و برگزاری نشست های خبری فصلی گفت: در حد توان پاسخگوی هر کدام از فعالان رسانه ای در موضوعات مرتبط هستم.
3042**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان های مختلف کشور جرم سیستان و بلوچستان قاچاق نیروی انتظامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال