Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید دوران با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فرمانده نیروی هوایی با قدر دانی از تلاش های امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید دوران گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید دوران در طول مدت فرماندهی امیر محمدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

وی در ادامه افزود: با تلاش و پشتکار نیرو‌های خدوم پایگاه هوایی شهید دوران توانسته ایم در رسیدن به خودکفایی درخصوص نوسازی و بازسازی ناوگان نیروی هوایی موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

امیر شاه صفی بیان داشت: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با قدمت ۶۲ ساله از موفق‌ترین پایگاه‌هایی است که در تعمیر، نگهداری و اورهال انواع هواپیما‌های شکاری و ترابری شرقی و غربی فعالیت دارد.

فرمانده نیروی هوایی خدمت ده ساله امیر محمدی را در این پایگاه مایه مباهات نیروی هوایی دانست و اظهار داشت: این خلبان شجاع با مدیریت خوب خود، عملکرد بسیار خوبی را در در سطح نیروی هوایی داشته است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز با اشاره به رشادت های نیروی هوایی ارتش در تاریخ انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته است و پایگاه هوایی شهید دوران شیراز یکی از مراکزی است که در همه زمینه‌ها توانسته است افتخار آمیز باشد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در پایان این مراسم گفت: منطقه هوایی شهید دوران شیراز در همه زمینه‌ها تنوع هواپیمایی دارد و متخصصان این پایگاه شکاری ترابری علاوه بر تخصص فنی و عملی در حوزه‌های فرهنگی و دینی پیشتاز همه پایگاه‌های نیروی هوایی در کشور هستند.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری پیش از این فرماندهی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر را بر عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نهاجا پایگاه شهید دوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رضایی» سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان با صدور حکمی «امیر رضایی» را به سمت سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» با صدور حکمی، «امیر رضایی» را به سمت سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «امیر رضایی» آمده است:

«در تداوم مسیر حکمروایی شهری و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و با عنایت به نائل شدن جناب آقای مجید عرفان منش به افتخار بازنشستگی بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به سوابق و تجارب شما به موجب این حکم جنابعالی را تا تعیین مدیرعامل آن سازمان به سمت سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

امید است در طول مدت سرپرستی در انجام وظایف محوله و پیرو اهداف آن سازمان کوشا و موفق باشید.»

کد خبر 736617

دیگر خبرها

  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می کند
  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می‌کند
  • تصویر شهید مرزبان منطقه سیستان منتشر شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • بازآماد انواع هواپیمای شکاری از مهمترین اقدامات پایگاه شهیدلشگری است
  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند
  • امیر سرتیپ آشتیانی: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید بحران و تنش در منطقه هستند
  • یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی فارس نیروی وظیفه امریه می‌پذیرد
  • «رضایی» سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد