Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:55:00 GMT

مشکل کمبود قاضی در استان ایلام حل می شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۱۴۶۶

مشکل کمبود قاضی در استان ایلام حل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز در نشست خبری اظهار داشت: در سال جاری بر اساس مصاحبه های کاملا تخصصی و گزینش از ٣٠٠ نفر در نظر داریم ۵٠ نفر از نخبه های حقوقی استان را انتخاب و پس از اعزام به دوره های تخصصی، از آنان به عنوان قاضی استفاده کنیم و مشکل کمبود قاضی در استان حل شود.

وی افزود: در سال جاری ١۴٠ نفر استخدام خواهند شد و با توجه به استخدام ١۴٠ در نفر در سال گذشته، تعداد استخدام در دو سال در دادگستری استان به ٢٨٠ نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️رزم در مورد افتتاح دادگاه های جدید، گفت: در دو بخش زرین آباد و موسیان دو دادگاه جدید تا ماه های آینده افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از ١۶٠ میلیارد تومان در سفر رئیس قوه قضاییه به استان تصویب رسید و تاکنون ١٩ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان از مبالغ این مصوبه تخصیص یافته و وارد استان شده است.

بیشترین جرائم استان ایلام

رئیس دادگستری استان گفت: بیشترین جرائم استان به ترتیب سرقت، توهین، جرایم چک، منازعه فردی، ضرب و جرح، تهدید و تخریب، کلاهبرداری، تصرف عدوانی، مزاحمت تلفنی و افترا هستند.

وی افزود: تمامی ارازل اوباش استان که در حدود ٣٠٠ نفر هستند سطح بندی شده و تمامی مشخصات و حتی تصاویر آنها ثبت شده است، این اطلاعات در اختیار بازپرس ها قرار گرفته است و بر اساس سوابق جرائم به سه سطح تقسیم شده اند.

️رئیس کل دادگستری استان با اشاره به قاطعیت برخورد با موارد قتل و اجرای احکام گفت: تمامی احکام صادره در مورد قتل ها که شاکی رضایت نداده است اجرا شده و مجرمین اعدام شده اند.

️ رزم در مورد برخورد با ارازل اوباش نیز گفت: سال گذشته سه مورد اعدام ارازل اوباش اتفاق افتاد و هم اکنون نیز سیاست کلی دستگاه قضا برخورد جدی و بدون اغماض با ارازل اوباش است.

کد خبر 4328257

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری ایلام قضات دادگاه محمد رزم گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خرم آباد خبرگزاری مهر بیرجند تبریز کرمانشاه مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۷ نفر از اوباش که در یکی از محلات ارومیه اقدام به نزاع دسته جمعی کرده بودند دستگیر شدند.

کد خبر 6089854

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات