Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:38:34 GMT

هواي اصفهان گرمتر مي شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۱۴۷۷

هواي اصفهان گرمتر مي شود

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- رئيس اداره پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان از افزايش يک تا دو درجه اي دماي هواي استان تا فردا (يکشنبه) خبر داد.

حسن خدابخش روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: دماي هوا در بيشتر مناطق استان در 24 ساعت آينده يک تا دو درجه سانتيگراد افزايش مي يابد.
وي گفت: تحليل نقشه هاي هواشناسي بيانگر استقرار جو به نسبت پايدار تا سه روز آينده بر روي استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس اداره پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان افزود: آسمان در بيشتر مناطق استان بصورت صاف تا کمي ابري، در بعدازظهر گاهي وزش باد به نسبت شديد پيش‌بيني مي‌شود.
به گفته وي، حداکثر دماي کلانشهر اصفهان در شبانه روز آينده 37 و حداقل 23 درجه سانتيگراد خواهد شد.
خدابخش از خوروبيابانک با 43 درجه سانتيگراد به عنوان گرمترين و فريدونشهر با 11 درجه سانتيگراد به عنوان خنک ترين نقطه استان نام برد.
رئيس اداره پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان براي هواي کلانشهر اصفهان در روز يکشنبه هواي صاف و غبار صبحگاهي، در بعدازظهر گاهي وزش باد و براي روز دوشنبه، آسماني صاف و غبار صبحگاهي، در بعدازظهر گاهي وزش باد پيش بيني کرد.
همچنين به گزارش مرکز پايش کيفي هواي اداره کل حفاظت محيط زيست استان، کيفيت هواي کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهي به ساعت 12 ظهر امروز شنبه، با شاخص کيفي 51 (AQI)، سالم اعلام شد.
ت 7150 / 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان هفته خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (۴ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این روز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهار محال بختیاری، اصفهان یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. پنجشنبه (۶ اردیبهشت)در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی افزود: جمعه و شنبه (۸ اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت. سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد، گاهی افزایش ابر ، با احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه ( ۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۵ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۶ و ۳۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898530

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان