Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:58:31 GMT

برداشت جو درشهرستان دلفان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۱۸۳۲

برداشت جو درشهرستان دلفان آغاز شد

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مدير جهاد کشاورزي شهرستان دلفان گفت: برداشت جو از سطح 20 هزار هکتار اراضي ديم اين شهرستان آغاز شد.

فرود ساروقي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: پيش بيني شده که 25 هزار و 700 تن جو از مزارع شهرستان دلفان برداشت شود که نسبت به سال زراعي گذشته 10 درصد افزايش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: فعاليت هاي ترويجي ،بارندگي هاي مناسب ، نظارت کارشناسان جهاد کشاورزي و ارائه مشاوره به کشاورزان و استفاده از نهاده هاي استاندارد در زمان کشت از عوامل مهم افزايش توليد نسبت به سال گذشته مي باشد.
وي با بيان اينکه کشت جو در شهرستان دلفان به صورت ديم است افزود: 70 دستگاه کمباين کار برداشت محصول جو در اين شهرستان را آغاز کرده اند.
ساروقي قيمت تضميني خريد هرکيلوگرم محصول جو در سال جاري را 13 هزار ريال اعلام کرد و گفت: قيمت محصول جو در بازار آزاد بالاتر از قيمت مصوب دولت است و کشاورزان به احتمال زياد در بازار آزاد محصولاتشان را به فروش برسانند.
شهرستان دلفان بيش از 130 هزار هکتار اراضي زراعي دارد که سالانه 250 هزارتن انواع محصولات در اين شهرستان توليد مي شود.
7270/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • برداشت جو قصیل در قم
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد