Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: رسانه مرکزی جنگ وابسته به حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) اعلام کرد، صفحات این حزب در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر بدون هشدار قبلی فیلتر شده‌اند.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، رسانه مرکزی جنگ وابسته به حزب‌الله لبنان که اخبار جنگ سوریه را مخابره می‌کند، در بیانیه‌ای در صفحه تلگرام خود نوشت: "پس از ایفای نقش رسانه‌ نظامی مرکزی در جبهه‌های مختلف، فیس‌بوک و توئیتر در راستای مبارزه با رسانه‌های مقاومت صفحات آن را بدون هشدار قبلی مسدود کردند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت فیس‌بوک و توئیتر هنوز به این بیانیه حزب‌الله واکنشی نشان نداده‌اند.

52310

کلید واژه‌ها : فیس بوک - حزب الله - توئیتر -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیس بوک حزب الله توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اگر رژیم اسرائیل مجدد دست به هرگونه اقدام نظامی بزند، پاسخ ایران قوی‌تر و قاطع‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی سی و یکم فروردین در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران انجام دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.

وی با اشاره به ناتوانی اسرائیل و غرب در مقابل عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران افزود: در این عملیات قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی تثبیت شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت روز ارتش تصریح کرد: ارتش دلیر و فداکار، در جنگ تحمیلی جبهه با عظمتی را عهده دار بود و پس از آن تا امروز نیز همواره در حال خدمت رسانی است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: ارتش باید مجهز به ظرفیت‌های عمیق، هوشیار و تیزهوش و در عین حال مجهز به تجهیزات دفاعی و افندی و پدافندی به روز باشد.

وی به اشاره به سالروز تشکیل سپاه و دستاوردهای این نهاد در تأمین امنیت عمرانی، محرومیت‌زدایی، زیربنایی و… گفت: هیچ جای عالم این طور نیروهایی نظامی سراغ نداریم که از ایمان، صلابت و قدرت نظامی برخوردار باشند.

امام جمعه اراک با قدردانی از سپاه پاسداران مؤمن و مقتدر که افتخار «وعده صادق» را که از سوی مقام معظم رهبری داده شده بود را برای کشور عزیز عملیاتی کرد تاکید کرد: سپاه با این اقدام دل ملت، جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان عالم را شاد کرد و هیمنه دشمن را شکست.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ۸۰ سال اخیر چنین حمله‌ای را تجربه نکرده بود، آنها همیشه هر جنایتی که خواستند را مرتکب شدند اما قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران توانست وعده صادق را عملیاتی کند و پایگاه اف ۳۵ اسرائیل که ۷ لایه پدافندی داشت را مورد اصابت قرار دهد.

وی تاکید کرد: در جریان این عملیات ۱۰ کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی آمدند اما در نهایت صهیونیست‌ها نتوانستند از این حمله نجات پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: صهیونیست‌ها تلاش مذبوحانه‌ای کردند اما به خوبی می‌دانند که اگر به شکل حساسی دست از پا خطا کنند ایران با جدیت با آنها مقابله خواهد کرد، آنها می‌دانند که دیمونا در تیررس ایران و بسیار آسیب پذیر است، پس باید مراقب رفتارشان باشند و می‌دانند که در صورت لزوم از مبدأ ایران عکس‌العمل قاطع و کوبنده‌ای اتفاق خواهد افتاد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: شب گذشته با وجود ۱۲ رأی مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، آمریکا از حق وتو استفاده و مخالفت کرد و با این وجود خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند.

وی با مرور واقعه طبس گفت: خدا پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پا بر جا نمی‌ماند، در واقعه طبس آمریکایی‌ها با هلیکوپترهای عظیم به ایران وارد شدند اما رسوا شدند و خداوند طوفان شن را بسیج و آنان را نابود کرد.

امام جمعه اراک با اشاره به برخوردهای دوگانه غرب گفت: دیشب قطعنامه‌ای در خصوص عضویت فلسطین در سازمان ملل در شورای امنیت مطرح شد اما آمریکا آن را وتو کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: این حضور در صورت رعایت اصول شرعی و قانونی مشکلی ندارد، با این وجود حفظ حرمت نیروهای مسلح و بویژه فراجا در جریان انجام وظیفه ضروری است و اگر افرادی به مقدسات توهین کنند این ظلم به جامعه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور و استان مرکزی وجود دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

امام جمعه اراک افزود: جلوگیری از هدر رفت منابع از قبیل آب و استفاده از تکنولوژی و علم در تولید مصداق بهره‌وری است و استفاده درست از منابع، تولید محصول با کیفیت و جلوگیری از هدر رفت محصولات هم مصداق بارز شکرگزاری محسوب می‌شود.

کد خبر 745997

دیگر خبرها

  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است