Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خانه ملت، پس از دیدار روز چهارشنبه، 30 خرداد، رئیس، نمایندگان و کارکنان مجلس، مرکز پژوهش‌ها و قوه مقننه با رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات مشفقانه و داهیانه معظم‌له و همچنین بذل عنایت ایشان نسبت به مرکز پژوهش‌های مجلس، کاظم جلالی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی نامه‌ای بیانات روح‌بخش رهبر معظم انقلاب درخصوص مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را دمیدن جان و نیرویی دوباره در کالبد این مرکز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه کاظم جلالی محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم و رحمه‌الله

احتراما به استحضار می‌رساند که بیانات روح‌بخش حضرتعالی درخصوص مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و بذل عنایت به فرزندان خویش در دیدار اخیر نمایندگان ملت و کارکنان مجلس، جان و نیرویی دوباره در کالبد این مرکز دمید و ما اعتماد حضرتعالی را بزرگترین سرمایه خویش می‌دانیم و در سایه این اعتماد و نگاه نافذ و امیدوارکننده با انگیزه‌ای قوی‌تر و با روحیه‌ای جهادی و انقلابی در مسیر تحقق ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی به خصوص در مجلس شورای اسلامی تلاشی دوچندان را بکار خواهیم گرفت و به نیکی واقفیم که آن سخنان ارزشمند و نگاه مثبت حضرت مستطاب عالی به مرکز پژوهش‌ها، مسئولیت ما را بیشتر از گذشته نمود تا به ارتقای کیفی اقدامات‌مان بیش از پیش توجه نماییم و گام‌ها‌ی‌مان را با صلابت بیشتر برداریم.

در پایان بر خود واجب می‌دانم تا مراتب سپاسگزاری و قدرشناسی مدیران، پژوهشگران و همه کارکنان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را به محضر مبارکتان اعلام نمایم. دوام توفیقات و طول عمر با عزت حضرتعالی آرزوی ماست.

کاظم جلالی

شایان ذکر است رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار روز چهارشنبه 30 خرداد 1397 با نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی فرمودند: «در تنظیم و تصویب قانون، جنبه‌های کارشناسی به‌شدّت باید رعایت بشود. خوشبختانه مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز خوبی است؛ گزارش‌هایی که بنده از این مرکز پژوهش‌ها دارم، خبرهای خوبی را از آنجا به ما منتقل می‌کنند؛ امکان کارشناسی خوبی در آنجا متراکم و متمرکز است؛ حدّاکثر استفاده را از آن باید کرد.»

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش جماران؛ متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم