Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@01:09:02 GMT

بازنگری در تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۲۴۵۵

بازنگری در تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در تورهای زیارتی و سیاحتی قرار است بازنگری مجددی صورت گیرد تا بتوانیم بسته‌های خوبی ارائه دهیم و به زودی خبرهای خوشی در حوزه گردشگری خواهیم داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در جلسه با هیات موسس مجمع عالی کانون‌های بازنشستگی گفت: قرار شده پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون جمعیت بازنشستگان بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر است اما با خانواده‌های آنها به 5 میلیون نفر می‌رسد و صندوق برای تمام این تعداد نفر خدمات ارائه می‌دهد.

تقی زاده گفت: در حال حاضر احکام سال 97 بازنشستگان را صادر و از این پس حقوق‌ها براساس احکام جدید پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های بازنشستگی همراهان صندوق بازنشستگی هستند، افزود: این کانون‌ها می‌توانند بسیاری از مشکلات بازنشستگان را حل کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اظهار امیدواری نسبت به تحقق کمیسیون ماده 10 احزاب تصریح کرد: با مجلس نیز به تفاهم‌هایی رسیده‌ایم و قرار است مشکلات بازنشستگان را با نمایندگان مردم در میان بگذاریم.

تقی زاده خطاب به نمایندگان کانون‌های بازنشستگان گفت: امیدواریم با کمک شما قانون خدمات کشوری قدم‌های خوب و سازنده‌ای برداشته شود. برنامه همکاری ما با کانون‌ها طراحی شده و یکی از اقدامات ما این است که کانون‌ها را در محل فرهنگی‌شان دیدار کنیم.

وی یادآور شد: یکی از ضروری‌ترین خدمات بازنشستگان، بیمه تکمیلی درمان است که علی رغم محدودیت‌های قانونی به هر حال این خدمت ارائه می‌شود و این موضوع دغدغه بازنشستگان است بنابراین سعی می‌کنیم برای تعیین شرکت بیمه‌گر، فرآیند اداری و حقوقی، به خوبی طی شود تا در دوره جدید بخشی از این مشکلات کاهش پیدا کند.

تقی زاده افزود: افزایش رضایتمندی کاهش مراجعات حضوری به ویژه کاهش هزینه جاری خیلی مهم است و پیگیر انجام این کار هستیم تا به جامعه بازنشستگی خدمت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ساخت و فعالیت خانه‌های امید در برخی استان‌ها ادامه داد: اگر ما در این خانه‌ها سرمایه گذاری کرده و وقت خود را صرف آنها کنیم و نتیجه‌ای از آن حاصل نشود، راه‌ را اشتباه رفته‌ایم. ما باید به دنبال واگذاری بخش‌های خدماتی خانه‌های امید به کانون‌ها باشیم که این کار با تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق و مجمع عالی و کانون‌ها قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: سفرهای زیارتی و سیاحتی، درمان و سایر مسائل ویژه‌ای که قابل ارائه در خانه‌های امید است، نمونه‌هایی است که می‌توان مدیریت آن را در خانه‌های امید به کانون‌ها و مجمع عالی سپرد؛ لازمه آن نیز یک مدیریت ارتقا یافته و قوی، در یک ساختار مشخص و به دور از تشریفات است.

تقی زاده بیان کرد: درباره تورهای زیارتی و سیاحتی قرار است بازنگری مجددی صورت گیرد تا بتوانیم بسته‌های خوبی را ارائه دهیم که به زودی خبرهای خوشی در حوزه گردشگری خواهیم داشت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، با تصویب هیات وزیران امروز و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.
امیرآبادی زاده تاکید کرد:در زمان واریز حقوق‌ها افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی