Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@01:27:48 GMT

جزئیات جدید از حادثه ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۲۵۹۸

جزئیات جدید از حادثه ایرانشهر

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام کرد اصل موضوع ربودن یک دختر را تکذیب نمی‌کنم، موضوع رخ داد، اما نه آنطور که در رسانه‌ها منتشر شده است.
به گزارش صدای ایران حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع خبرنگاران با تائید ربایش یک دختر در ایرانشهر ادامه داد: این دختر در ایرانشهر ربوده شده و این قضیه مربوط به روز سه‌شنبه قبل از عید فطر است که متهم روز چهارشنبه بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو پرونده برای این موضوع تشکیل شده؛ یک پرونده در دادسرای ایرانشهر با موضوع آدم‌ربایی و یک پرونده در دادگاه کیفری یک ایرانشهر در موضوع تجاوز به عنف.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: فعلا متهمانی که تحت تعقیب قضایی قرار دارند چهار نفر هستند که یک نفر دستگیر شده و سه نفر تحت تعقیب قرار دارند.
خودروی متهمان توقیف شد. در این خودرو آثار و ادوات جرم از جمله چشم‌بند‌ها و نقاب‌ها هم کشف شده، اما تعداد اینها که سه نفر بوده‌اند یا چهار نفر هنوز برای ما ثابت نشده، اما از دو نفر بیشتر بوده‌اند، حتی سیمکارتی که متعلق به خانمی بوده که شکایت کرده در خودرو بوده است.
به نقل از جام جم، وی افزود: در حال حاضر شاکی تجاوز به عنف سه خانم هستند از این سه نفر یک نفر به پزشکی قانونی مراجعه و پزشکی قانونی هم تجاوز به وی را تائید کرده است. آن دو نفر دیگر به هر دلیل راضی نشده‌اند به پزشکی قانونی مراجعه کنند.
حمیدی ادامه داد: اگر در ادامه تحقیقات ثابت شود که بین دخترخانم شاکی و متهم ارتباطات دوستانه سابقه داشته حالا چه پیامکی، تلفنی و حضوری و رفت و آمدی باهم داشته‌اند که آن ارتباطات سبب این موضوع شده، آن زمان دادگاه به گونه‌ای دیگر با متهم برخورد می‌کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ایرانشهر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی