Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@09:56:16 GMT

واژگونی خودرو در سبزوار چهار مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۲۶۲۸

واژگونی خودرو در سبزوار چهار مجروح بر جای گذاشت

سعید فکور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در کیلومتر 35 جاده سبزوار- شاهرود رخ داد و بلافاصله عوامل اورژانس و هلال احمر برای خدمات رسانی سر صحنه حاضر شدند.
وی گفت: مصدومان این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اتوبوس خدمات رسانی خودرو شهری و روستایی مشهد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد

"سید حسین طباطبایی" روز چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم