Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادوین منشا با قراردادی به ارزش سالی 350 هزار دلار به پرسپولیس آمد اما در سال اول عملکرد خوبی نداشت به طوری که برانکو اعلام کرد اگر پنجره این باشگاه باز شود منشا از تیم کنار گذاشته شود.

این در حالی است که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشد تا توفیق اجباری نصیب منشا شده و فعلا در پرسپولیس بماند.

با گران شدن دلار اما مبلغ قرارداد این بازیکن که نیمکت نشین شده، بسیار گزاف خواهد بود و به نوعی او گران قیمت ترین بازیکن پرسپولیس خواهد بود و این موضوع مدیران پرسپولیس را تحت فشار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره شنیده می شود شاید مدیران پرسپولیس با منشا صحبت کنند تا قدری مبلغ قرارداد او را کم کنند اما باید دید واکنش منشا اگر این موضوع عملی شود چه خواهد بود و می تواند منجر به یک دردسر شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار پرسپولیس پرسپولیس دلار پرسپولیس مهاجم نیمکت نشین گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

به نقل از ایرنا، این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور | مبلغ قراردادی که به رخ کشیده شد
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!