Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:28:50 GMT

۴۶۰ کد معاملاتی جدید در بورس همدان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۳۸۷۱

۴۶۰ کد معاملاتی جدید در بورس همدان ایجاد شد

عباس صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خرداد ماه امسال تعداد ۲۴۵ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۴۳ سهم دربورس همدان مبادله شد.

وی گفت: سهام مبادله شده متعلق به ۳۴۳ شرکت بوده و ارزش سهام مبادله شده نیز در خردادماه امسال ۵۹۹ میلیارد و ۵۲ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۳۱۷ ریال بوده است.

صمدی افزود: ۴۷ درصد سهام دادوستد شده در بورس منطقه ای همدان مربوط به خرید سهام و ۵۳ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بر این اساس و با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت بورس منطقه ای همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۳۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۹۶۲ ریال بوده که نسبت به اردیبهشت ماه، ۵۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس منطقه ای همدان عنوان کرد: همچنین در این ماه، ۴۶۰ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

صمدی اضافه کرد: در این ماه شرکت های گروه صنعتی پاکشو، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و بانک صادرات ایران به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: شاخص کل قیمت در پایان خرداد ماه معادل ۱۰۸ هزار و ۸۷۳ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۱۳ هزار و ۶۴۶ واحد افزایش یافت.     

کد خبر 4328398

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس همدان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خرم آباد خبرگزاری مهر بیرجند کرمانشاه تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • کاهش حاشیه سود شرکت ها از ۳۴ درصد به ۱۳ درصد
  • تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام
  • سقوط شاخص بورس برخی کشورها پس از حمله ایران به اسرائیل
  • تحلیل سهام فارس ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد