Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما ازکابل ، در عملیات شبانه روز گذشته نیروهای امنیتی افغانستان چهل و شش تروریست به هلاکت رسیدند.
دفترمطبوعاتی وزارت دفاع افغانستان امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد : بیست و هشت تروریست در عملیات نیروهای نظامی افغان دراستانهای ننگرهار، وردک ، قندهار، فراه، بادغیس ، فاریاب و هلمند کشته و چهارده نفر از آنها زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هجده نفر ازکشته شدگان این عملیات فقط در شهرستان « خاکریز» استان قندهار هدف قرارگرفتند.
دفترمطبوعاتی فرماندهی ارتش در شمال افغانستان نیز امروز اعلام کرد : هجده نفر از عناصر طالبان از جمله یکی از فرماندهان این گروه در شهرستان « غورماچ » از توابع استان فاریاب به هلاکت رسیدند و شانزده نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مقامات محلی استان وردک نیز امروز اعلام کردند عناصر طالبان با حمله به شهرستان « جلریز » استان وردک ، شانزده پاسگاه نیروهای امنیتی را به آتش کشیدند.گفته می شود عناصر طالبان 90 نیروی امنیتی را با خود برده اند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افغانستان کابل عمليات تروريستها هلاکت بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم

شاه زلینا نماینده نخست‌وزیر مالزی در راس هیئتی در سفر به کابل با معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان دیدار کرد.

وی هدف از این سفر را گسترش روابط با طالبان عنوان کرد و اظهارداشت: مالزی آماده همکاری با طالبان در بخش‌های مختلف است. 

وی افزود: طالبان باوجود تحریم‌های موجود، پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است، اما رسانه‌های جهانی در تلاش کم جلوه نشان دادن این پیشرفت‌ها هستند.

عبدالکبیر در این دیدار با اشاره به تأمین امنیت کامل در افغانستان، از دولت و شهروندان مالزی دعوت کرد در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»