Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@18:54:49 GMT

لحظه کشتن پدر و مادر به روایت پسر معتاد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۳۸۸۷

لحظه کشتن پدر و مادر به روایت پسر معتاد

زمان درگیری با پدرم اسلحه را از لابه‌لای پتو خارج کردم و روی سرم گذاشتم؛ تهدید کردم خودم را می‌کشم که پدرم گفت: جرأت نداری، همان زمان چشمانم قرمز شده بود که پدرم با مشت...

خبرگزاری تسنیم: ظهر سی خرداد سال جاری مرد سی و دو ساله‌ای به نام امیر پس از قتل مادر و زخمی کردن پدر و برادرش با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت که دقایقی بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو به محل حادثه واقع در خیابان دماوند، خیابان جهرمی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با حضور در محل با جسد بی‌جان زنی چهل و هشت ساله و پیکر نیمه‌جان مردی پنجاه و شش ساله (پدر و مادر امیر) و همچنین برادر زخمی وی، مواجه شدند که پدر و برادر امیر به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافتند.

دقایقی بعد مراتب این قتل به قاضی مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم و بیمارستان حاضر شده و تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود امیر ابتدا پدرش را با یک گلوله هدف قرار داده، سپس به مادرش تیراندازی کرده و در نهایت با برادرش درگیر شده است.

امیر با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد که خبر رسید پدر وی نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان به کام مرگ فرورفته است.

امیر پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: ۳۲ سال سن دارم، متأهل هستم و یک دختر هفت ساله دارم، همراه با پدرم در کار کابینت‌سازی مشغول بودم و از حدود چهار سال پیش به تریاک اعتیاد پیدا کردم.

وی افزود: حدود ساعت ۱۱ صبح روز حادثه از خواب بیدار شدم و پس از صرف صبحانه به پارکینگ خانه رفتم، در پارکینگ، پاتوقی برای خودم درست کرده بودم و آنجا شیره تریاک نیز می‌کشیدم که آن روز نیز شیره کشیدم البته یکی از دوستانم قرص قرمز رنگی به من داده و گفته بود که اگر قرص را پیش از کشیدن تریاک بخورم، می‌توانم مصرف شیره را کم کنم من نیز قبل از کشیدن مواد، این قرص را خوردم، اما حالم بد شد که همان زمان پدرم از راه رسید و موتورسیکلتش را داخل پارکینگ پارک کرد.

امیر در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: پدرم با دیدن من شروع به سروصدا کرد و و سایلم را به بیرون از خانه ریخت، همان زمان از من خواست باطری خودروی مزدایش را باز کنم و گفت: می‌خواهد باطری را تعویض کند که من نیز این کار را انجام دادم، اما مجدداً حالم بد شد که برای عوض کردن لباس به خانه رفتم، داخل خانه برای تعویض به اتاق رفتم که پدرم مجدداً به من فحاشی و توهین کرد؛ پدرم صبح روز حادثه نیز در اینستاگرام به من پیغام داده و گفته بود باید خانه را ترک کنم.

وی نحوه قتل پدر و مادرش را اینگونه شرح داد: دو ماه قبل از حادثه برای یکی از دوستانم معامله شیره تریاک انجام داده بودم که دوستم به من اسلحه‌ای (کلت کمری) هدیه داد و گفت: اسلحه برای من باشد، من نیز اسلحه را به پدرم دادم و گفتم از آن نگهداری کند، در زمان حادثه و درگیری با پدرم، اسلحه را از لابه‌لای پتو خارج کردم و روی سرم گذاشتم؛ تهدید کردم خودم را می‌کشم که پدرم گفت: جرأت نداری، همان زمان چشمانم قرمز شده بود که پدرم با مشت به صورتم زد و از بینی‌ام خون آمد؛ با پدرم درگیر شدم و زمانیکه قصد داشتم از اتاق بیرون رود با اسلحه به سمتش تیراندازی کردم البته نمی‌دانستم داخل کلت گلوله قرار داد، همان زمان مادرم ماجرا را فهمید و دادوبیداد کرد که به سمت وی نیز تیراندازی کردم و از پله‌ها پایین آمدم تا از خانه خارج شوم که در آن حین برادرم با خودرو وارد پارکینگ شد و خودرویش را داخل پارکینگ پارک کرد.

وی ادامه داد: زمانیکه برادرم از خودرو خارج شد و قصد داشت از پله‌ها بالا رود به سمت وی نیز یک تیر هوایی زدم که برادرم داد و بیداد کرد، به داخل خانه رفت و در را قفل کرد، برادرم با دیدن جسد پدر و مادرم شوکه شد و فریاد زد که من نیز از پنجره بالای در وارد خانه شدم و با برادرم درگیر شدم، در زمان درگیری برادرم به من گفت: چه کار می‌کنی و به خودت بیا که آن لحظه چاقو را برداشت و من با وی گلاویز شدم تا اینکه به خودم آمدم، در نهایت برادرم با اورژانس تماس گرفت و من نیز به پلیس زنگ زدم، برادرم گفت: از خانه خارج شوم که من قصد داشتم از خانه بیرون بروم و اسلحه را داخل یک گونی که در حیاط بود، انداختم، اما در نهایت پلیس سر رسید و بازداشت شدم.

امیر پس از اعتراف به قتل پدر و مادرش با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003V4S

منبع: فردا

کلیدواژه: پسر معتاد کشتن پدر و مادر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: اسفندماه سال گذشته کشف جسد سوخته مرد میانسالی در بیابان‌های جاده قدیم تهران ـ قم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی جسد مرد حدوداً ۵۲ ساله را مشاهده کردند که بر اثر خفگی قربانی جنایت شده بود. گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت قتل در مکان دیگری رخ داده و جسد برای آتش‌افروزی به این بیابان‌ها منتقل شده است. در نخستین گام کارشناسان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند که هویت مرد میانسال فاش شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان اداره دهم در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند مقتول که شغل آزاد داشته، ساکن غرب استان تهران بوده و ۲ دختر جوان نیز دارد که اعضای این خانواده خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۲ دختر مقتول با اظهارات ضد و نقیضی در جریان تحقیقات مدعی شدند با پدر خود هیچگونه مشکلی نداشتند و آخرین روزی که او را دیدند ۲۴ ساعت قبل از کشف جسد بوده است، همچنین به دلیل اینکه مقتول در گذشته سابقه ترک خانه را به مدت چندین روز داشته، فقدانی او را به پلیس اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: تحقیقات محلی تیم جنایی از همسایه‌ها حکایت از آن داشت، این ۲ خواهر به شدت با پدر خود اختلاف داشتند و مقتول در گذشته چندین‌بار فرزندان خود را به قتل تهدید کرده بود که همین سرنخ شک کارآگاهان را برانگیخت!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه لاشه سوخته خودروی پژو پارس مقتول داخل یک دره واقع در شهرستان دورود توسط ماموران پاسگاه حشمت‌آباد کشف شد و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ۲ دختر جوان مقتول را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: یکی از خواهران که در جریان تحقیقات منکر هرگونه درگیری با پدر خود بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

وی افزود: زن جوان گفت، من و خواهرم قصد داشتیم تا در یک خانه مجردی زندگی کنیم، اما پدرمان مخالف بود و همین موضوع اختلاف خانوادگی گسترده‌ای آفرید و تا حدی پیشرفت که پدرم ما را تهدید به قتل کرد.

در جریان این درگیری‌ها به تنهایی تصمیم گرفتم که پدرم را به قتل برسانم به‌خاطر همین از ۲ مرد جوان که از گذشته با آن‌ها دوست بودیم، کمک گرفتم.

روز حادثه پدرم در اتاق خوابش به خواب عصرگاهی فرو رفته بود که من درب ورودی خانه را مخفیانه برای متهمان باز کردم، دقایقی بعد آن‌ها از پله‌ها بالا آمدند و با طنابی که در اختیارشان گذاشتم پدرم را با همکاری یکدیگر به قتل رساندیم.

پس از ارتکاب جنایت، جسد را با خودروی پژو ۲۰۶ من به بیابان‌های اطراف تهران ـ قم بردیم و در آنجا با بنزین جسد را به آتش کشیدیم در ادامه هم ۲ مرد جوان خودروی پژو پارس پدرم را از پارکینگ خانه برداشتند و برای معدوم کردن آن جهت گمراه کردن مسیر پرونده به شهرستان درود بردند. خواهرم در این جنایت نقشی نداشته است.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: کارآگاهان به دنبال دریافت این اعترافات، خیلی زود اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه ۲ مرد جوان را در غرب استان تهران شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند و به قتل مرد جوان با همدستی یکی از دختران مقتول اعتراف کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • کودکان گمشده غزه در حسرت دیدار پدر و مادر
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود