Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:19:23 GMT

دغدغه‌های بزرگ شفر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۳۹۳۱

دغدغه‌های بزرگ شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال نگران وضعیت 6 بازیکن تاثیرگذار تیمش برای لیگ هجدهم است.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر امشب از آلمان به تهران بر می‌گردد تا از روز 4 تیرماه تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد اما شفر برای تیمش در لیگ هجدهم خواهان تمدید قرارداد 6 بازیکن تاثیرگذار تیمش است.

شفر روی ماندن امید ابراهیمی، مجید حسینی، ووریا غفوری، فرشید باقری، جباروف و تیام اصرار دارد اما تاکنون تمدید قرارداد این نفرات انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش امید ابراهیمی و مجید حسینی در جام جهانی باعث شده تا کار تمدید قرارداد این بازیکنان سخت‌تر از گذشته شود.حسینی در صدد جدایی از استقلال در اوج جوانی است و می‌خواهد راه اروپا در پیش بگیرد و ابراهیمی هم این روزها چشم  تیم های عربی را گرفته و بعید نیست برای پیوستن به این تیم ها وسوسه شود.

جباروف و تیام هنوز در ایران حضور پیدا نکرده‌اند و هافبک ازبک در ازای دریافت مطالباتش پای میز مذاکره خواهد نشست و تیام نیز همچنان خواهان افزایش دستمزدش برای فصل آینده است.ووریا غفوری و فرشید باقری هم نفراتی هستند که کار تمدید قرارداد با آنها کمی راحت تر از 4 گزینه قبلی است اما فعلا اتفاقی در مورد این نفرات رخ نداده است.

این 6 نفر دغدغه بزرگ شفر برای لیگ هجدهم هستند و مرد آلمانی می‌خواهد در نشست با مسئولان باشگاه استقلال تکلیف آنها را روشن کند.استقلالی‌ها در این بین بازیکنانی مثل باقری، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر،مرتضی آقاخان، میثم تیموری،صیادمنش و ... را به خدمت گرفته اند اما بدون شک اگر قرارداد هر کدام از این 6 نفر تمدید نشود استقلال برای لیگ هجدهم دچار مشکل خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی استقلال لیگ برتر هجدهم وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افت استقلال در چند دیدار اخیر در دقایق پایانی به یک چالش برای این تیم و نگرانی بزرگ برای هوادارانشان تبدیل شده و کادرفنی آبی‌ها باید به دنبال راهکاری برای این مشکل در هفته‌های سرنوشت‌ساز لیگ باشند.

به نقل از ورزش سه این اتفاق درحالی رقم می‌خورد که آبی‌ها در طول مسابقه نبض بازی را در اختیار دارند و دست بالا را تا دقیقه 60 مسابقه دارند و اگر گل هم دریافت می‌کنند خیلی زود آن را جبران می‌کنند، سه فاکتور مهم در ضعف استقلالی‌ها نقش دارد که به آن خواهیم پرداخت:

1 - ضعف بدنی یا بدنسازی نامناسب

غیبت چندباره مربی بدنساز استقلال در تعطیلات پیش فصل، نیم فصل و وقفه‌های طولانی که در لیگ ایجاد شده و نبود او در تمرینات استقلال می‌تواند آبی‌ها را با ضعف بدنی رو به رو کند، البته دوندگی بالا و پرس موفقی که استقلالی‌ها در طول مسابقه انجام می‌دهند تا حدود زیادی این فرضیه را زیر سوال می‌برد اما همچنان می‌تواند دلیلی باشد که بدنسازی که کامل انجام نشده در انتهای فصل بدن بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده و مانند مسابقات ابتدایی لیگ و در طول نود دقیقه توان اجرای پرس را ندارند.

2 - فاصله بازیکنان اصلی و نیمکت

استقلال روی نیمکت بازیکنان زیادی در اختیار ندارد و بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار دارند به مراتب از لحاظ فنی و تجربه کیفیت بالاتری از نیمکت نشینان دارند و پس از تغییراتی که در این تیم ایجاد می‌شود از لحاظ فنی افت زیادی پیدا می‌کنند و تیم حریف جسارت حضور همه جانبه روی دروازه استقلال را پیدا می‌کند و خط دفاعی آنها نزدیک به نیمه بازی می‌کنند و فاصله خطوط کمتر می‌شود و در نهایت استقلال تحت فشار قرار می‌گیرد.

3 - انتقال روزبه چشمی به خط دفاع

مصدومیت رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان باعث شده تا روزبه چشمی به خط دفاع منتقل شود و استقلال یکی از بهترین‌هافبک‌هایش را در این پست نداشته باشد و فضای مقابل محوطه جریمه این تیم آسیب‌پذیرتر باشد، البته زبیر نیک‌نفس با سبک خاص خود به خوبی در خط هافبک استقلال ظاهر شده و در پرس و انتقال توپ کمک آبی‌ها کرده است اما حضور چشمی از لحاظ وزن تجربه و اعتماد به نفس کمک بیشتری به استقلالی‌ها می‌کند.

4 - استرس هفته‌های پایانی

مسائل روحی روانی در قهرمانی تاثیرگذار است، آبی‌ها هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شوند با هیجان و تلاش بیشتری در مسابقات ظاهر می‌شوند و در دقایقی از مسابقه این هیجان به ضرر آنها تمام می‌شود و با فشار بیشتری بازی را دنبال می‌کنند، کادرفنی استقلال تجربه بالایی دارد و به عنوان بازیکن چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند و می‌توانند در هفته‌های آینده توصیه‌های مفیدی برای بازیکنان استقلال داشته باشند.

با تمام نکاتی که گفته شد استقلال در هفته‌های اخیر حتی تحت فشار دقایق پایانی نتایج خوبی کسب کردند، در بازی با آلومینیوم خوش شانس بودند و توپ با فاصله اندک به بیرون رفت و در بازی با شمس‌آذر 3 گل پشتوانه خوبی برای آنها بود تا نتیجه را حفظ کنند اما برای قهرمانی در لیگ نیاز دارند که تمام نود دقیقه را یکنواخت بازی کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897641

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟