Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: میزان درآمدهای وصولی این استان از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه به یکهزار و 150 میلیارد ریال رسیده است که بیش از یکهزار و 136 میلیارد ریال به درآمدهای استانی اختصاص داشته است.

داود غفارپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کل درآمدهای استانی وصول شده، حدود 90.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد به درآمدهای مالیاتی اختصاص داشته و به حدود یکهزار و 30 میلیارد ریال رسیده است.
وی بیان کرد: نزدیک به 60 درصد مالیات های وصولی در سال جاری به مالیات مستقیم و 40 درصد دیگر به مالیات غیرمستقیم اختصاص دارد.
وی ادامه داد: با توجه به دریافت اظهارنامه های مالیاتی و پرداخت مالیات مربوط به آنها در هفته های آینده، انتظار داریم میزان درآمدهای استانی در این مدت به صورت جهشی افزایش یابد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی تحقق بیش از 95 درصدی درآمدهای دولتی در سال گذشته در استان را یادآوری کرد و گفت: امسال نیز با تلاش همه مسوولان مرتبط و همراهی مردم می توان این میزان تحقق را شاهد بود.
غفارپور تاکید کرد: تحقق درآمدهای دولت در حوزه های مختلف زمینه ساز استفاده از ظرفیت های اعتباری مناسب برای توسعه است و همه اقشار باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، درآمد کل پیش بینی شده آذربایجان غربی طی سال جاری بیش از 10 هزار و 890 میلیارد ریال است که بخش عمده آن را مالیات تشکیل می دهد.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد درآمدهاي دولتي ماليات آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی