Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: افزایش قیمت هیچ یک از حامل‌های انرژی در دستور کار کمیسیون انرژی وجود ندارد، دولت نیز اگر بخواهد چنین اقدامی انجام دهد ابتدا باید به مجلس بیاید تا در مجلس در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی بختیار با اشاره به شایعاتی مبتنی بر افزایش قیمت بنزین، بیان کرد: افزایش قیمت بنزین و هیچ یک از حامل‌های انرژی در دستور کار کمیسیون انرژی وجود ندارد و افزایش قیمت بنزین که اخیرا حاشیه‌ساز شده و در رابطه با آن صحبت‌هایی می‌شود صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه هیچ لایحه‌ای از طرف دولت به کمیسیون نیامده و در کمیسیون نیز دستوری در رابطه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: همان‌طور که مستحضر هستید در بودجه امسال نیز افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی به طور کامل از سوی کمیسیون حذف شد و کمیسیون تلفیق نیز افزایش قیمت‌ها را نپذیرفت.

وی افزود: امروز هیچ اقدامی در رابطه با افزایش قیمت بنزین انجام نشده است، اگر دولت نیز بخواهد چنین اقدامی انجام دهد قطعا ابتدا باید به مجلس بیاید و در مجلس در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انرژی بنزین دولت بودجه بنزین مجلس شورای اسلامی قیمت بنزین علی بختیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران