Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال روسیه از عدم فکر کردن به یکی از ۳ تیم گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ جهت رویارویی در مرحله یک‌هشتم نهایی خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رومان زوبین درباره بازی پایانی تیم ملی فوتبال روسیه برابر اروگوئه از گروه A جام جهانی 2018 به روزنامه اسپورت اکسپرس گفت: مدافعان و مهاجمان تیم ملی فوتبال اروگوئه چشمگیر هستند و فکر می‌کنم برتری نسبت به مصر حریف قبلی روسیه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم ملی فوتبال روسیه که صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2018 قطعی شده درباره تمایل به رویارویی با یکی از تیم‌های گروه B اظهار داشت: به طور کلی اصلا به تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا، پرتغال و ایران برای بازی در مرحله بعدی فکر نمی‌کنم. ما فقط مهیای بازی با اروگوئه می‌شویم و نمی‌خواهم حدس بزنم.

ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه نیز در رابطه با حریف احتمالی تیم ملی کشورش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2018 از میان تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال گفت: حدس نمی‌زنم که همواره در هر ورزشی اشتباه است. باید بازی خودمان را به نمایش بگذاریم تا پیروز شویم.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند

در مرحله مقدماتی تفنگ بادی مسابقات جام جهانی باکو امیرمحمد نکونام در رده یازدهم و پوریا نوروزیان در رده پنجاه و هشتم ایستادند و به فینال نرسیدند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو ملی‌پوشان ایران در ماده تفنگ بادی در خط آتش ایستادند. در این ماده ۷۹ تیرانداز حضور داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۳۰.۲ در رده یازدهم و پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۳.۱ در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت.

سومی رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر

همچنین در این روز هانیه رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر در کنار ۶۸ تیرانداز دیگر رقابت کرد که با رکورد ۲۹۴.۸ در رده سوم ایستاد. گلنوش سبقت‌اللهی هم با رکورد ۲۸۷.۹ در رده سی ام قرار گرفت. این مسابقات فردا در مرحله سرعت انجام خواهد شد.

در ادامه مسابقات امروز از ساعت ۱۳:۰۰ تیراندازان در تفنگ بادی زنان در خط آتش قرار خواهند گرفت.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون نمایندگان ایران در هیچ ماده‌ای به فینال نرسیده‌اند. در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا