Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@07:48:02 GMT

داغ ترین خبرهای جام جهانی روسیه در "پادکست خبری شماره دهم"

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۴۱۳۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در دهمین پادکست ویژه جام جهانی که تقدیم شما می شود از اخبار مختلف متن و حاشیه جام‌جهانی از کورد استثنایی نیمار تا انتقام شیرین مهاجم مسلمان سوئیس از صربستان خواهید شنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این بخش از رادیو پارس فوتبال با خبرهای مهم و حواشی جام جهانی تحت عنوان “پادکست خبری پارس فوتبال” با شما همراه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما همراهان گرامی و طرفداران پرشور ارتش سرخ فوتبال می توانید مهم ترین اخبار را علاوه بر وبسایت پارس فوتبال ، بر روی کانال های ما در نرم افزار تلگرام به آدرس:

@Parsfootball ،  @Parsfootball_News ,  @Essteghlali  , @perspolis_page

دنبال کنید. همچین برای مشاهده ی دیگر رادیو ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

در دیدار برزیل و کاستاریکا نیمار توانست دومین گل برزیل و اولین گل خود در جام را به ثمر برساند و به این ترتیب تعداد گل هایش برای تیم ملی برزیل را به عدد ۵۶ برساند. حالا او از رکورد ۵۵ گل روماریو گذر کرده و به تنهایی سومین گلزن برتر تاریخ برزیل در رده ملی است. بالاتر از او پله با ۷۷ گل و رونالدو با ۶۲ گل قرار دارند.

به نظر می رسد که نیمار به زودی از رکورد رونالدو نیز گذر کرده و به رکورد پله نزدیک تر شود.

در جریان بازی صربستان و سوییس در حالی که صرب ها با یک گل از حریف پیش بودند ژاکا و شکیری توانستند گل های برتری تیمشان را به ثمر برسانند تا سوییس برابر صربستان دو بر یک پیروز شود.

نکته جالب این بازی  شادی بعد از گل این دو بازیکن سوییسی بود؛ بازیکنانی که گذشته شبیه به هم دارند.

گرانیت ژاکا بازیکن تیم ملی سوییس اصلیتی کوزوویی- آلبانیایی دارد و حتی برادرش هم برای تیم ملی آلبانی بازی می کند. تا جایی که در بازی این دو تیم مادرش اعلام کرد که نمی داند طرفدار کدام تیم است و حتی پیراهنی که ترکیب پیراهن این دو تیم بود را برتن کرد و در ورزشگاه حاضر شد. این بازیکن بارها خواسته برای تیم ملی کوزوو بازی کند اما فیفا به او اجازه نداده است.

در آن سو خانواده ژردان شکیری نیز آلبانیایی- کوزوویی هستند و او در یک سالگی به همراه خانواده اش به سوییس آمد. با وجود اینکه این بازیکن مسلمان است اما کمتر کسی درباره این ویژگی او صحبت می کنند.

شباهت دیگر این دو سیاسی است. هردو این بازیکنان جزو خانواده هایی هستند که به  خاطر کشتار مسلمانان توسط صرب ها آسیب دیدند و حتی والدینشان زندان هم رفته اند.  این دو بازیکن بعد از گلزنی برابر صربستان در جام جهانی خوشحالی انجام دادند که نماد مقاومت مردم آلبانی برابر صربستان بود.

شکیری در جریان بازی هم کفشی به پا داشت که پرچم کوزوو و سوییس روی آن بود.

هرچند این امکان وجود دارد که این دو بازیکن به خاطر این حرکت سیاسی از سوی فیفا جریمه شوند اما قطعا این خوشحالی بعد از گل برای همیشه در تاریخ جام جهانی باقی خواهد ماند.

خوشحالی بعد از  گل این دو بازیکن به نشانه بال های عقاب آلبانی بود. اهالی کوزوو به نشانه مقاومت برابر کشتار صرب ها از این حرکت استفاده می کردند. شاید بعد از سال ها این دو بازیکن انتقام خود را یک جا و در یک شب از صرب ها گرفتند!

 

 

 

همچنین گل دقیقه ۹۷ نیمار، دیرهنگام ترین گل تمام ادوار جام های جهانی است. پیش از این ۴ بازیکن موفق به گلزنی در دقیقه ۹۵ شده بودند.

 

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رادیو پارس فوتبال پادکست خبری پارس فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی روسیه رادیو پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!