Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:41:27 GMT

پلمپ سه شرکت حمل کالا و مسافر در فارس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۴۱۳۹

پلمپ سه شرکت حمل کالا و مسافر در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی یزدانی معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل استان فارس با اشاره به برگزاری جلساتی برای شناسایی و تلاش برای حل مشکلات و اعمال حمایت‌های قانونی از حقوق رانندگان، گفت: این جلسات با تشکل‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون ۶۱ هزار راننده حرفه‌ای در بخش حمل کالا و مسافر با استفاده از ۴۱ هزار دستگاه انواع خودرو، فعال است، افزود: استان فارس در این زمینه رتبه اول کشور را دارد.

یزدانی با اشاره به ویژگی‌های استان فارس به لحاظ جغرافیایی و توانمندی‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری، اظهار داشت: قرار گرفتن استان فارس در مسیر ارتباطی جنوب شمال و شرق به غرب، موقعیتی خاص برای این استان در بحث ترابری ایجاد کرده است.

معاون حمل و نقل بیان کرد: جلسات کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان فارس به شکل منظم و مستمر برگزار شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط این کمیسیون دو شرکت متخلف حمل ونقل کالا به دلیل اخذ وجوه اضافه از رانندگان با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی فارس به مدت یک ماه پلمپ و یک شرکت متخلف حمل ونقل مسافر نیز به دلیل جذب مسافر از طریق دلالی و واسطه گری تعطیل و از ارائه خدمات به مدت یک ماه در پایانه مسافربری کاراندیش شیراز محروم شده است.
انتهای پیام/ر

تعطیلی سه شرکت حمل کالا و مسافر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: تا پایان هفتم فروردین ماه امدادگران جمعیت هلال احمر فارس به بیش از ۱۴۳ هزار مسافر نوروزی خدمات‌رسانی کرده اند.
طرح خدمات یکپارچه نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان فارس آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
حسین درویشی افزود: در نوروز امسال علاوه بر ۹۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و مرکز اطلاع رسانی، ۵۰ پایگاه ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرستان‌ها و شهر‌های استان برپا شده و امدادگران با خدماتی نظیر فضای دوستدار کودک، اجرای پویش بهرفت ویژه رانندگان با هدف بهبود رفتار‌های ترافیکی، آموزش‌های کوتاه امدادی، پایش سلامت از طریق سنجش فشار خون و قند خون و خیمه‌های نماز راهنمای مسافرین نوروزی هستند.
وی افزود: این ایستگاه‌ها در قالب بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر و با هدف پیشگیری از تصادفات جاده‌ای مسافران نوروزی برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس 
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران
  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافر نوروزی از فارس
  • بازدید بیش از ۴ میلیون مسافر از اماکن مذهبی و تاریخی فارس
  • بازدید بیش از ۶۹۲ هزار مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس