Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@22:41:40 GMT

طباطبایی روی تخلفات سرپوش گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۴۲۰۶

به گزارش وانانیوز، 

 انتخابات هیات بسکتبال استان هرمزگان امروز با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون برگزار و درنهایت سید فاضل حیدری بلوکه توانست با عنوان رئیس این هیات برای دومین بار انتخاب شود. 

این مجمع با حاشیه‌هایی همراه بود که دو نفر از نامزدها به دلیل اینکه اعلام می‌کردند انتخابات مهندسی شده بود از انتخابات انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن سالاری یکی از نامزدهای انصراف داده در گفت‌وگویی اظهار داشت: قبل از برگزاری مجمع جو بسیار مسمومی بود و در واقع مهندسی شده عمل کردند. نفراتی چینش شده بودند که روی آنها بحث زیادی بود در حالی که باید نماینده داوران از افراد فعال باشد اما مسئول داوران هیات که خودش هم بازنشسته است به عنوان نماینده داوران آماده بود. پاس بندرلنگه که به عنوان نماینده باشگاه‌ها حضور داشت با رئیس فعلی هیات ارتباط بسیار نزدیکی دارد و حتی چک ورودی مسابقاتش را هم همین رئیس هیات به صورت شخصی صادر می‌کند. شهرداری بندرعباس هم همین شرایط را داشت دبیر هیات کارمند سازمان فرهنگی و هنری شهرداری است و خواهر دبیر هیات نیز به عنوان نماینده بانوان حضور پیدا کرده بود. 

وی ادامه داد: این موارد ادامه داشت و بازیکن همان باشگاه هم به عنوان نماینده بازیکنان حق رای داشت. با این شرایط وقتی به چینش اعضا نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که این انتخابات کاملا مهندسی شده بود تا خودشان رای بیاورند. 

نامزد انتخابات هیات بسکتبال هرمزگان گفت: بند 7 ماده 4 آیین نامه انتخابات می‌گوید که باید 15 روز قبل از برگزار مجمع صلاحیت‌ها اعلام و اعضای مجمع به نامزدها اعلام شود. اما اصلا این کار را نکردند و تا 4 روز قبل از برگزاری ما نمی‌دانستیم چه کسی عضو مجمع است. روز 23 خرداد نامه تاریخ برگزاری مجمع را زده‌اند اما 6 روز بعد از آن تاریخ نامه به ما رسیده است در حالی که آدرس ما کاملا مشخص بود. ما در این 4 روز که دو روز آن هم تعطیل بود چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم. اگر قرار بود مجمع را فرمایشی برگزار کنند چرا رئیس و بازرس فدراسیون این همه راه را تا بندرعباس آمده‌اند برای چه ما را اذیت کرده‌اند. 

سالاری تاکید کرد: من هفته گذشته به طباطبایی رئیس فدراسیون و  عماری بازرس آن همه موارد را گفتم و 45 دقیقه قبل از آغاز مجمع هم با طباطبایی صحبت داشتم که این شرایط برگزاری درست نیست و 15 روز عقب بیندازید. حتی با همین نفراتی که خودشان انتخاب کردند اما توجهی نشد. ما خبر داشتیم که آنها خودشان یک ماه وقت برای رایزنی داشتند اما ما از این شرایط محروم بودیم. طباطبایی می‌گوید باید از همان روز اول شروع به رایزنی می‌کردید اما چطور می‌شود ما وقتی هنوز از تایید صلاحیت‌ها اطلاعی نداریم شروع به رایزنی کنیم به نظر من طباطبایی فقط روی اشتباهات و تخلفات سرپوش گذاشتند. 

وی در پایان عنوان کرد: ما در مجمع حرف‌مان را زدیم و انصراف‌مان را اعلام کردیم و گفتیم این حق را داریم که از طریق سازمان بازرسی این تخلف را پیگیری کنیم. 5 نامزد برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که یک نفر غایب بود، 2 نفر انصراف دارند و یک نفر دیگر به نفع حیدری کنار رفت اما طباطبایی بعد از انتخابات می‌گوید حیدری با رای قاطع رئیس شد. چه قاطعیتی که فقط یک نفر مانده بود. 

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در سال ۱۴۰۳ با حضور علیرضا زاکانی رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد امین توکلی زاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرها، احسان متولیان دبیرمجمع شهرداران کلانشهرها و شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد مقدس آغاز شد.

در یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که به مدت ۲ روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده از سوی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌های کشور در دهه کرامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در این نشست با اشاره به کاستی‌های گذشته در بحث گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: جشن میلاد کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها تنها منحصر به یک یا نهایتاً دو روز از دهه کرامت بوده و ما برای تکریم مقام والای خواهر مکرم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) باید به تدابیر و برنامه‌های جدید برسیم.

توکلی‌زاده افزود: یکی از این تدابیر می‌تواند اجرای برنامه‌های جمعی و جشن‌های شاد دخترانه از چند روز مانده به روز میلاد حضرت معصومه (س) باشد.

وی گفت: طراحی پویش مناسب با قشرهای مختلف مخاطب میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها به ویژه دانش‌آموزان دختر از ضرورت‌های تدوین برنامه مناسب برای گرامیداشت روز دختر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در ادامه افزود: در ادامه برنامه‌های دهه کرامت و با توجه به اوج پیدا کردن ویژه برنامه‌های گرامیداشت این دهه، دلدادگان و عاشقان حضرت رضا علیه‌السلام با شور و نشاط بیشتری جشن‌های مردمی و خودجوش را برپا می‌کنند و ما نیز با همه ظرفیت‌های مردمی همراه می‌شویم تا جشن‌های این دهه با وسعت و شادمانی و نشاط بیشتری برگزار شود.

توکلی زاده اظهار کرد: کارهای مهمی در راستای تعمیق بیشتر عشق و ارادت مردم نسبت به حضرت ثامن‌الائمه علیه‌السلام از سوی خادمان آن حضرت در مسئولیت‌های مختلف صورت پذیرفته که اعزام زائراولی‌ها، پوشش درمانی و کمک‌رسانی به بیماران خاص، آزادسازی زندانیان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از جمله آن کارهاست و می‌بایست به این نوع برنامه‌ها بیشتر پرداخت.

وی در پایان گفت: در حال برگزاری جلسات مختلف با فعالان فرهنگی و اجتماعی هستیم تا بهتر از سال‌های گذشته جشن‌های دهه کرامت را برگزار کنیم و پس از تجمیع و نهایی سازی تصمیمات ان‌شاءالله برنامه‌ها را به سمع و نظر مردم عزیز خواهیم رساند.

کد خبر 6082156

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم