Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز شنبه در دومین جلسه اقتصاد مقاومتی در سال 97، افزود: طبق دستور رییس جمهوری مبنی بر راه اندازی میز خدمت، در تمامی ادارات استان ها، این میز دایر شده که البته میز خدمت با میز اطلاعات متفاوت است و کسی که بر روی میز خدمت می نشیند، باید از تمامی اطلاعات آن واحد آگاهی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل به مردم اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کارشناسی که پشت میز خدمت فعالیت می کند باید یک کارشناس قوی و سرآمد دیگر کارشناسان باشد و از نظر امور اداری نیز جایگاه این افراد مشخص باشد.
نجفی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه باید آماده شویم، اگر همه دستگاه ها کار خود را به درستی انجام بدهند این بار نیز می توانیم از فشارهای موجود به خوبی عبور کنیم.
وی ادامه داد: مشکلات و تنگناهایی در کشور داریم، اما باید وظایف محوله به هر سیستم و دستگاه را به بهترین نحو انجام دهیم، ادارات باید پاسخگو باشند و ما نیز به دقت بر عملکرد آنها نظارت می کنیم.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی ونوسازی بافت های فرسوده اظهار داشت: استان آماده است تا از فرصت اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و فرصت اشتغال زایی و بهبود فضای کسب و کار در تمامی بخش ها به خوبی استفاده کند.
نجفی افزود: ادارات مربوطه و شهرداری ها باید از فرصت نوسازی بافت های فرسوده استفاده کنند، چرا که یک فرصت خوبی هم برای اشتغال زایی در این بخش و هم کمک به مردم است.
وی ادامه داد: همه ما مدعی مسایلی هستیم که خودمان رعایت نمی کنیم، دم از تمیزی فلان کشور می زنیم اما شاهدیم که از ماشین های آخرین سیستم، زباله به بیرون پرتاب می شود.
استاندار البرز در ادامه ضمن تاکید بر روند اجرای طرح ها و لزوم پیگیری نامه های ارسالی به مرکز اظهار داشت: در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود دارد، مدیران نامه هایی رونوشت به معاون رئیس جمهور بزنند و بگویند که فلان نامه ما مدت ها است که در کارگروه ملی مانده، نباید بی تفاوت باشیم و حتما پیگیر باشند.
نجفی گفت: اگر جایی سهل انگاری کنند از صدا و سیما می خواهیم گزارش هایی تهیه کنند و موضوع رسانه ای می شود.
7414/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال دستگاه های اجرایی شهرداری کسب و کار معاون رئیس جمهور جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی برای زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نجفی بااشاره به اینکه آسمان استان طی امروز به تدریج ابری می‌شود و از بعدازظهر ناپایداری‌ها و ابرهای همرفتی افزایش می‌یابد، گفت: در این شرایط جوی انتظار رگبار محلی، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان وجود دارد که این وضعیت تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در استان قابل توجه نخواهد بود، افزود: هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان به سبب ماهیت رگباری این بارش‌ها و وقوع رعد و برق صادر شده است.

کارشناس هواشناسی استان زنجان ادامه داد: بر همین اساس احتمال آبگرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها وجود دارد که هم استانی‌ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

نجفی با بیان اینکه طی روز‌های آینده دما با شیب ملایمی کاهش خواهد یافت، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه خنک تر شده است.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • صدور هشدار زرد هواشناسی برای زنجان