Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:08:44 GMT

مسلمان قرمزپوش شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۴۳۷۹

محسن مسلمان دور از هیاهوی فوتبال و جام جهانی، تمرینات خود را با تیم ذوب آهن دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هفدهم علیرغم قهرمانی پرسپولیس به خصوص در نیم فصل دوم برای محسن مسلمان خوب پیش نرفت تا این بازیکن به نیمکت بچسبد و در پایان فصل پس از سه سال حضور در تیم پرسپولیس از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسلمان با وجود تمایل برای ماندن در پرسپولیس با مخالفت برانکو در نهایت از این تیم جدا شد تا به تیم دیگری بپیوندد.


البته مسلمان دو پیشنهاد جدی از سپاهان  و ذوب آهن را پیش روی خود می دید و سرانجام پس از گمانه زنی های زیادی که وجود داشت، تصمیم گرفت در تیمی به فوتبال ادامه دهد که حاشیه نداشته باشد و با آرامش بتواند به کار خود ادامه دهد. بی شک انتقال این بازیکن به سپاهان می توانست او را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهد که طلایی پوشان را به عنوان یکی از رقبای اصلی خود در لیگ می بینند.


ذوب آهن این روزها با امید نمازی در حال آماده سازی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر است؛ آشنا شدن با پتانسیل این تیم با سرمربی جدید خود و مشاهده عملکرد بازیکنی نظیر مسلمان می تواند یکی از جذابیت های لیگ هجدهم باشد که در آخرین تمرین این تیم بار دیگر پیراهن سرخ به تن داشت.

 

 

 

 


عکس ها از رضا جعفری

ذوب آهن اصفهان محسن مسلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در بخشی از برنامه صداتو که از یکی از پلتفرم‌ها با مجوز صداوسیما پخش می‌شود، آهنگ «تو محشری» امید سلطانی اجرا شد که با رقص گروهی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله همراه شد. این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی