Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:02:52 GMT

مامور قلابی شهرداری به دام پلیس کرمانشاه افتاد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۴۴۷۶

مامور قلابی شهرداری به دام پلیس کرمانشاه افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مامور قلابی شهرداری با هوشیاری یکی از شهروندان و حضور به موقع ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اعلام یک مورد گزارش کلاهبرداری در شهرک تعاون بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل شخصی به هویت معلوم به ماموران مراجعه و گفت شخصی خود را به عنوان مامور شهرداری معرفی و با چاپ فیش تقلبی از مردم کلاهبرداری می‌کند. 

سرهنگ براری یادآور شد: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز فرد مذکور را شناسایی و دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شد. 

وی عنوان کرد ماموران دستگاه‌های دولتی زمان مراجعه به شهروندان موظف هستند کارت شناسایی خود را نشان دهند در غیر این صورت نباید به آنان اعتماد کرد. 

سرهنگ براری در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشابه و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی موضوع را با مرکزیت‌های پلیس 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 شناسایی و دستگیر شهرداری ماموران پلیس پلیس مامور جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا