Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فرانسوی رنو الزامات سختگیرانه ای را درخصوص تطابق کیفی و عملکردی تمامی محصولات جدید با شرایط اقلیمی و جاده‌ای هریک از کشورهای بازار هدف دارد و برهمین اساس و با رعایت همه استانداردهای تعریف شده خود برای عرضه محصولات جدید به آن کشور، خودروها را سفارش گذاری و تولید می‌کند.

به گزارش تابناک، شواهد حاکی از آنست رنو مگان که خودروی همواره محبوب رنو در اکثر کشورهای جهان و همچنین ایران بوده و هست، برای هرچه زودتر رسیدن به دست طرفدارانش در مدل و ظاهر جدید، در حال سپری کردن مراحل چندگانه تست و بررسی شرکت مادر و مطابق با شرایط کشور ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنو مگان جدید که با قدرت موتور 130 اسب بخار و حجم موتور 1200 سی سی توربو از گیربکس 7 سرعته دوکلاچه برخوردار است، در مدل سدان برای بازار ایران انتخاب شده است و رقبایی همچون کیا سراتو و هیوندای النترا در بازار کشور دارد.

گذراندن مراحل تست و بررسی هر خودروی جدید پیش از ورود، از مهمترین مراحل پیش نیاز برای عرضه آن به مشتریان است. حال باتوجه به این نکته و بر اساس خبرهای واصله، با اشتیاق بیشتری می‌توان منتظر حضور موفق این فرزند چابک و دوست داشتنی رنو در ایران بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خودروساز فرانسوی رنو مگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی