Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:08:31 GMT

آذربایجان‌غربی مشکل تامین نیروی برق ندارد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۵۳۲۵

آذربایجان‌غربی مشکل تامین نیروی برق ندارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تابستان امسال مشکلی از بابت تامین برق شهروندان این استان وجود ندارد. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، اکبر حسن بگلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام پر مصرف برق در کل کشور اظهار داشت: از امروز ایام 45 روزه پیک مصرف برق آذربایجان‌غربی در استان  آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: این استان مازاد تولید برق داشته و مشکلی از بابت تأمین برق شهروندان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امسال اگر رشد مصرف ما نسبت به سال قبل ثابت باشد حدود 6 هزار و 500 مگاوات کمبود تولید خواهیم داشت.

حسن بگلو گفت: پیک مصرف برق در استان از اول تیر آغاز و تا نیمه مرداد ماه تداوم دارد و امسال متأسفانه شاهد کمبود تولید برق هستیم که در مواقع پیک از شبکه سراسری تأمین خواهد شد.

وی اظهار داشت: کار روزانه حدود 12 اکیپ در استان روزانه جمع‌آوری و تهیه مستندات قانونی برای برخورد با کسانی است که به صورت غیرقانونی از برق مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: دو نوع مصرف برق غیرمجاز آشکار و پنهان داریم و برابر قانون با آنها برخورد می‌شود، ما آمادگی داریم به این مصرف کنندگان غیرمجاز، برق قانونی واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: این که گفته می‌شود صنعت برق یک صنعت ورشکسته است درست نیست در حال حاضر ما 110 میلیارد تومان از مشترکین خودمان طلب داریم و انتظار داریم آنها نسبت به پرداخت این بدهی خود اقدام کنند.

حسن بگلو افزود: در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به دنبال انتقال مصرف برق در ساعات غیر پیک هستیم و در این میان 2.4 مشترکین برق کشاورزی افزایش یافته است در حالیکه بیشترین مصرف برق به بخش خانگی و کشاورزی مربوط می شود چون بیش از یک میلیون و 213هزار مشترک برق در آذربایجان غربی وجود دارد

وی گفت: از سال گذشته 835 مشترک جدید کشاورزی اضافه شده است در حالیکه3 نیروگاه در استان وظیفه تولید برق را بر عهده دارند و اگر تمام نیروگاه های استان فعال باشند یک هزار و 16 مگاوات برق تولید خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد