Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از اصفهان، مهدی حافظیان اظهارکرد: واقف نیک اندیش مهدی چالاک با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان دومین وقف سال جاری و نخستین وقف قرآنی شهرستان کاشان در سال ۹۷ را به نام خود در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این واقف نیک اندیش شش دانگ از منزل مسکونی خود را به مساحت حدود ۲۵۰ متر مربع در شهرمشکات به پلاک ثبتی ۲۷۷ فرعی از ۵۸ اصلی به ارزش حدود یک میلیارد ریال را وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: براساس وقف نامه‌ای که توسط این واقف نیک اندیش به ثبت رسیده است عواید این موقوفه برای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و مذهبی هیئت علی اصغر مشکات و تامین هزینه‌های برنامه‌های قرآنی شهر مشکات صرف می‌شود.

انتهای پیام/   ثبت وقف آپارتمانی به ارزش یک میلیارد ریال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از بارش شدید باران همراه با تندباد در این شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه برق‌رسانی ۳ میلیارد ریال و در بخش کشاورزی به مزارع گندم و به تأسیسات آب‌شیرین‌کن خسارت وارد آمده است. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر با اشاره به تداوم بارش باران در شهرستان دیر اظهار داشت: در این راستا اقدامات لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی اندیشیده شده و تاکنون به فردی صدمه وارد نشده است.

وی با اشاره به آماده‌باش امدادگران و دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دیر گفت: بارندگی و طوفان شدید به تأسیسات آب، برق و بخش کشاورزی شهرستان دیر خساراتی وارد کرده است.

فرماندار دیر افزود: در حوزه برق‌رسانی 3 میلیارد ریال خسارت وارد شده و در بخش کشاورزی محصول مزارع گندم خسارت دید و به سقف یک گلخانه و تأسیسات آب‌شیرین‌کن در شهر آبدان خسارت وارد آمده است.

باربرز اضافه کرد: طوفان شدید باعث شد که برق شهرهای آبدان و دوراهک برای چند ساعت قطع و درختان نیز در برخی معابر قطع شود.

وی ضمن خوشحالی از بارش باران الهی بیان کرد: در شهرستان دیر بارش باران سبب خوشحالی مردم به‌ویژه کشاورزان شده است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • اسکان ۷۵ هزار مسافر از عید تا عید در چهارمحال و بختیاری
  • کاشان میزبان ۴۸۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر