Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:37:05 GMT

هیلیگزارش سازمان ملل را به تمسخر گرفت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۵۴۹۲

هیلیگزارش سازمان ملل را به تمسخر گرفت

به گزارش ایسکانیوز، نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، گزارش این سازمان در مورد وضعیت فقر در ایالات متحده آمریکا را رد کرده و آن را مضحک خواند.

او در نامه‌ای به برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت نوشت: برای سازمان ملل بسیار مضحک است که به بررسی وضع فقر در آمریکا بپردازد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه افزود: گزارشگران ویژه، زمان و منابع سازمان ملل را هدر داده‌اند و توجه جهانی را از بدترین سوءاستفاده‌کنندگان حقوق بشر منحرف کرده‎‌ و به جای آن بر «ثروتمندترین و آزادترین» کشور دنیا متمرکز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل این ماه برنی سندرز به همراه چندین نماینده دموکرات با ارسال نامه‌ای به هیلی از او خواستند تا نتایج گزارش منتشر شده از سوی گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فقر شدید و وضع حقوق بشر در آمریکا را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور ارائه دهد.

سازمان ملل آمریکا نماینده فقر نیکی هیلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان ملل آمریکا نماینده فقر نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند