Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:35:13 GMT

همایش تعامل هوانیروز ارتش و سپاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۵۵۵۳

همایش تعامل هوانیروز ارتش و سپاه برگزار می‌شود

فرمانده هوانیروز ارتش از برگزاری همایش مشترک تعامل هوانیروز ارتش و سپاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در نشست مشترک با فرمانده هوانیروز سپاه که در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سلسله مراتب فرماندهی ارتش همایش هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه را برگزار خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار بررسی راه‌های انتقال تجربیات هوانیروز ارتش و هم افزایی در حوزه بالگردی، آموزش، تعمیر و نگهداری، شبیه ساز و ... بود.

امیر قربانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید ید واحده باشند، تاکید کرد: هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر هوانیروز ارتش و سپاه موجب بازدارندگی در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: طرح و اهداف نهایی همایش هم افزایی و تعامل ارتش و سپاه در هوانیروز ارتش تدوین شده و پس از تایید اجرایی خواهد شد.

امیر قربانی با تاکید بر اینکه هم افزایی و اتحاد هوانیروز ارتش و سپاه ادامه دار خواهد بود بیان کرد: همایش مذکور در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که جانفشانی و رشادت های خلبانان هوانیروز نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی این عملیات داشت، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش اعضای هیأت رئیسه، فرماندهان گروهای بالگردی فتح، سیدالشهدا و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه در این نشست شرکت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نيروي هوايي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد

اسماعیل رستمی،مدیر کل حج و زیارت استان قم در حاشیه همایش حجاج قمی کاروان‌های حج تمتع در ورزشگاه حیدریان گفت: ۲۳۹۹ نفر در قالب ۱۹ کاروان از قم به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعزام حاجیان از ۲۳ اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: میانگین سن حجاج در قم ۵۷ سال است و ۵۵ درصد حجاج قمی، خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت