Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@11:20:12 GMT

پاسپورت مهدی شریفی گم شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۵۶۴۱

پاسپورت مهدی شریفی گم شد

پاسپورت مهاجم پرسپولیس گم شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاسپورت مهدی شریفی مهاجم جدید تیم پرسپولیس گم شد و او درخواست ویزای جدید داده است!

با درخواست برانکو قرار است تیم فوتبال پرسپولیس اردویی را در کشور کرواسی برگزار کند و به همین دلیل اعضای این باشگاه طی دو روز در سفارت کرواسی حضور پیدا کردند تا کارهای مربوط به اخذ ویزا را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اما تنها مهدی شریفی مهاجم جدید تیم پرسپولیس به سفارت کرواسی نرفت و این احتمال وجود دارد که شاید این بازیکن به این اردو نرسد.

شریفی زمانی که قصد داشت برای رفتن به سفارت کرواسی پاسپورت خود را از باشگاه تراکتورسازی(که برای گذراندن سربازی به این تیم رفته بود) تحویل بگیرد متوجه شد که پاسپورتش گم شده است!

این بازیکن طی روزهای اخیر بارها برای دریافت پاسپورتش اقدام کرد اما در نهایت نتوانست پاسپورتش را دریافت کند و به همین دلیل شریفی درخواست ویزای جدید داده است.

حالا باید دید آیا این بازیکن قادر خواهد بود در مدت زمان باقیمانده ویزای کسور کرواسی را دریافت کند یا به دلیل همین موضوع او در تهران می‌ماند تا در تهران تمرینات خود را پیگیری کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی شریفی باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی پرسپولیس تهران مهدی شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، طی چند هفته اخیر بازار گلایه بازیکنان از وضعیت تمدید قرارداد داغ بوده و بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند. در پایان فصل جاری قرارداد 12 بازیکن تمام خواهد شد و در این رابطه بحث زیادی درباره آینده تمدید قرارداد آنها شکل گرفته است.

موضوعی که در نهایت باعث شد تا بخشی از جلسه هیات مدیره پرسپولیس که امروز برگزار شد، به آن اختصاص داده شود. طی این نشست گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارایه شد. هیات مدیره در این ارتباط گفتگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل (رضا درویش) تفویض کرد.

درویش به دنبال بستن تیمی در استاندارد آسیا
مدیرعامل پرسپولیس طی مدت دو ساله حضورش روی صندلی مدیریت این باشگاه، شرایط خوبی را در بخش نقل و انتقالات پشت سر گذاشته و از این حیث توانسته انتظار هواداران را به بهترین شکل برآورده کند. نکته جالب توجه اینکه برخی نزدیکان درویش معتقدند در صورتی که یحیی گل محمدی وسواس عجیبی به خرج نمی‌داد، او پای ستاره‌های بیشتری را نیز به این تیم باز می‌کرد و به عقد قرارداد با چهره‌های شاخصی نزدیک شده بود که در نهایت با تصمیم سرمربی وقت این موضوع نهایی نشده بود.

مدیرعامل پرسپولیس البته در بحث وعده‌های خود در پنجره زمستانی اخیر که با جذب چهره‌های ویژه‌ای نیز همچون اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن همراه شد، وعده داده بود که قصد دارد به زودی تیمی در قواره موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا ترتیب دهد.

نگرانی بزرگ از زبان سرخ درویش 
نوع مدیریت رضا درویش کاملا متفاوت است. او نشان داده در بحث مالی زیاد اهل تعامل با بازیکن نیست و این موضوع را می‌توان درباره عیسی آل کثیر در پنجره تابستانی که منجر به جدایی این مهاجم به مقصد سپاهان شد، مثال زد. حتی در خصوص بحث جدایی محمد عمری به مقصد ملوان نیز بحث زیادی در این خصوص شکل گرفت. شاید بزرگترین و اصلی بحث را در این خصوص بتوان به نحوه تمدید قرارداد دوباره علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قراردادش بتوان عنوان کرد. زمانی که گلر شماره یک سرخ‌ها در انتقاد تند نسبت به بی‌توجهی باشگاه، ترجیح داد قراردادش را فسخ کند و در ادامه اما مجبور به عقد قرارداد مجدد با مبلغی که شاید باب میلش نبود، شد.

12 بازیکن پرسپولیس در صف تمدید قرارداد
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف از جمله بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و در انتظار مذاکره باشگاه برای تمدید هستند.  

ترابی نماینده بازیکنان برای بحث تمدید
اما نکته جالب اینجاست که گفته می‌شود احتمالا بعد از دعوت باشگاه برای تمدید قراردادها با ستاره‌های مدنظر، بازیکنان به دنبال این خواهند بود تا ابتدا مهدی ترابی برای این موضوع روبروی رضا درویش قرار گیرد. این موضوع از چند جنبه برای آنها دارای اهمیت است؛ مهدی ترابی در جمع بازیکنان در صف انتظار برای تمدید قرارداد از جنبه ملی‌پوش بودن و ستاره اول این تیم، در اولویت قرار دارد. مساله‌ای که باعث می‌شود به صورت طبیعی مذاکرات بیشتری برای راضی کردن این بازیکن صورت گیرد و از جنبه دیگر او (مهدی ترابی) قطعا "سقف قرارداد در پرسپولیس" را دریافت خواهد کرد. این مساله باعث می‌شود تا دیگر بازیکنان متوجه شوند دست رضا درویش برای پرداختی و سقف قرارداد تا چه اندازه باز خواهد بود و به این ترتیب مذاکره را دنبال کنند.

تمدید به این زودی انجام نمی‌شود
هفت هفته از لیگ برتر باقی مانده است و امروز نیز هیات مدیره در خصوص بحث تمدید قرارداد به نتیجه رسید. اما همچنان برای این باشگاه بحث دریافت مجوز حرفه‌ای، واگذاری سهام و مالکیت و پرداخت مطالبات سه اولویت اصلی خواهد بود. بعد از مشخص شدن این موضوع باشگاه و رضا درویش به سراغ بحث بحث تمدید قرارداد خواهد رفت و بنا به نیاز تیم مذاکرات را دنبال خواهد کرد. باشگاه معتقد است عدم رضایت از بحث مالی برای تمدید قرارداد از یک سو و احتمالا قرار گرفتن هر کدام از بازیکنان برای تمدید قرارداد و عدم نیاز باشگاه، می‌تواند حاشیه بزرگی در مسیر هدف قهرمانی ترتیب دهد و به این منظور تا جای ممکن بحث تمدید قرارداد را به روزهای پایان فصل و شاید حتی پایان لیگ بکشاند.

به هر حال با توجه به بودجه باشگاه و هزینه دیگر باشگاه‌ها، پرسپولیس شرایط سخت‌تری برای تمدید و عقد قرارداد با نفرات مدنظر خود خواهد داشت و از هم اکنون نیز بحث پیشنهاد از سوی دیگر تیم‌ها به ستاره‌های این تیم شنیده می‌شود و رضا درویش نمی‌خواهد در بحث سخت تمدید قرارداد که آن را حتی از مذاکره برای جذب بازیکن جدید سخت‌تر می‌داند، تیمش را که شانس زیادی برای قهرمانی دارد، دچار چالش کند.

دیگر خبرها

  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • توزیع بیش از ۳۲ هزار پاسپورت در غزنی
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد + عکس
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • بانوان ملی پوش تکواندو رقبای خود را شناختند