Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید ظالمین را قلع و قمع کنید؛ دولت و قوه قضائیه با نظارت بر بازار مانع از احتکار کالا شوند و با بازاریان محتکر برخورد کند. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امروز در دیدار رئیس و مجموعه دادگستری استان خوزستان به مناسبت هفته قوه قضاییه با ایشان ضمن تشکر از این مجموعه، اظهار داشت: دستگاه قضا مجموعه‌ی اثرگذار، بسیار حیاتی و به منزله ریه تنفس برای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که از مجموعه قوه قضاییه در استان خوزستان بسیار راضی هستیم، گفت: در کار بی‌تفاوتی وجود ندارد و احساس مسئولیت بالا و موضوع دیگری تدبیر است؛ گاهی اوقات انسان می‌خواهد کاری را درست انجام دهد اما خراب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: عربستان سعودی به دنبال آن است که جزیره امن استان خوزستان یک مرکز بی‌ثبات ناامن ایجاد کند و همین راستا به جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کند اما کاری از دست او برنمی‌آید.

وی با اشاره به انجام اقدامات بسیار برای پیشگیری و کنترل اقدامات دشمن، بیان کرد: دستگاه قضا در این مسائل نقش بسیاری دارد و اگر چنین چیزی وجود نداشت، شاهد امنیت و آرامش نبودیم.

آیت‌الله موسوی موسوی جزایری عنوان کرد: برای حفظ و حراست از کیان امت اسلامی و ملت ایران و اعاده نظم و امنیت به خوزستان قوه قضاییه شب و روز فعالیت دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قاتلان، اراذل و اوباش فاقد روحیه انسانی هستند و ترحم برچنین کسانی درست نیست؛ قانون دست قوه قضاییه را باز گذاشته است.

وی با اشاره به این‌که پیامبراکرم(ص)، امیرالمؤمنین(ع) و ائمه اطهار درس مبارزه با ظلم را به ما آموخته‌اند، بیان کرد: جاقو کشی و جلوی مردم را گرفتن اظلم ظلم‌ها و کار قوه قضاییه مبارزه با ظلم است؛ از همه شگرد و راه‌حل‌ها برای مبارزه با اینگونه افراد استفاده شود.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان این‌که میزان جرم و جنایت را از راه تنبیه‌های سخت می‌توان کاهش داد، عنوان کرد: نمی‌توان همه را یکنواخت برخورد کرد و برخی به تنبیه نیاز دارند و باید بترسند که در غیراینصورت به شرارت خود ادامه می‌دهند؛ دلمان می‌خواهد همه را با ترحم، تربیت کرد و دلیل وجود حدود و قصاص در شرع اسلام به این دلیل است.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنی مبنی براین‌که قوه قضاییه پشتوانه عدالت است، گفت: باید ظالمین را قلع و قمع کنید؛ دولت و قوه قضائیه با نظارت بر بازار مانع از احتکار کالا شوند و با بازاریان محتکر برخورد کند.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم