Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا آزادمنش اظهار داشت: شناور‌های صیادی و لنج‌های کوچک با توجه به وزش باد و مواج شدن دریای عمان تا پایان هفته از رفتن به دریا خودداری کنند.

وی بیان کرد: از فردا تا پایان هفته سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان شدت می‌یابد به طوری که در نقاط مستعد امکان بروز توفان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این مدت برای سایر نقاط سیستان و بلوچستان وزش باد با شدت کمتر پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: حداکثر دمای هوا استان در ۲۴ ساعت گذشته به دلگان با ۴۹ درجه بالای صفر و حداقل دما به زاهدان با ۲۰ درجه سانتی گراد اختصاص داشته است.

انتهای پیام/گ

سه متر ارتفاع موج در سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد

منصور انصاری  اظهار کرد: پرونده خرید و فروش سوخت قاچاق به میزان ۳۴ هزار و ۸۲۰ لیتر به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در شعبه نهم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش سوخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شعبه با توجه به اینکه ارزش خودرو حامل بیش از سوخت‌های کشف شده است، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی این میزان سوخت در محور نهبندان-زاهدان از یک دستگاه خودرو کامیون کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است
  • انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی