Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@10:32:19 GMT

دستگیری‌عوامل‌شهادت36ماموردرسرباز

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۵۸۱۲

انده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عوامل اصلی شهادت 36 مامور انتظامی در گورناک سرباز استان سیستان و بلوچستان بعد از 19 سال دستگیر شد. ناطقان: سردار حسین قنبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: این فرد که با هویت جعلی و اسامی متفاوت در استان های مختلف کشور سکونت داشت بعد از 19 سال توسط ماموران انتظامی دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به پرونده ایرانشهر گفت: در این استان حاشیه بر متن غلبه دارد، در موضوع ایرانشهر بزرگنمایی شد.

وی ادامه داد: تاکنون از ۴ نفر متهم این پرونده یک نفر به دنبال شکایتی که مطرح شده بود، در کسری از روز دستگیر شد، یک نفر توسط خانواده اش به مراجع قضایی تحویل شد و یک نفر هم که سلاح در اختیار این افراد قرار داده اما به این پرونده ارتباطی نداشت نیز دستگیر شد.

قنبری افزود: دونفر دیگر شناسایی و تحت تعقیب قرار دارند که امیدواریم با تلاش پلیس و مجموعه امنیتی به زودی دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: در سه ماهه امسال نسبت به سه ماهه سال قبل، سرقت های مسلحانه ۴۳ در کاهش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین ۳۸ تن مواد مخدر در مدت فوق کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل هفت درصد افزایش دارد و ۳۳ قاچاقچی دستگیر و ۹ نفر به هلاکت رسیده اند. ۴۵۸ قبضه اسلحه جنگی در عملیات های مقابله ای با اشرار مواد مخدر، کشف که در نوع خود بسیار مهم و بی نظیر است.

قنبری با اشاره به کشفیات قاچاق کالا نیز بیان کرد: در مدت سه ماهه امسال، به میزان ۲۸ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۱۳ باند در این زمینه متلاشی و اعضای ون دستگیر شده اند .

وی گفت: سیستان و بلوچستان بعد از تهران بزرگ رتبه دوم را در کشف جرائم دارد به گونه ای که ۹۰ درصد جرائم در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال 15 هزار و 213 تبعه خارجی در استان دستگیر و تحویل بخش های مختلف داده شدند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره نیروی انتظامی گفت: امسال 78 درصد پرونده های ارجاعی به این مرکز در سیستان و بلوچستان منجر به سازش شد.

وی افزود: هزار و 441 نفر در این مدت به مرکز مشاوره نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند. منبع: ایسنا برچسب ها: شهادت ، دستگیری ، سرباز ، مامور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهادت دستگیری سرباز مامور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز