Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@10:25:03 GMT

کشف و ضبط لاشه یک راس قوچ وحشی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۵۸۷۲

کشف و ضبط لاشه یک راس قوچ وحشی

لاشه یک راس قوچ وحشی و مقادیری ادوات شکار در نطنز کشف و ضبط شد.

ایران آنلاین / سرپرست اداره محیط زیست شهرستان نطنز گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز در بازرسی ازیک منزل مسکونی در شهر نطنز یک لاشه قوچ وحشی و دو قبضه سلاح ساچمه زنی و گلوله زنی کشف کردند.علیرضا غلامی افزود : علاوه بر این ، مقادیری مهمات شامل ۱۲۹تیر کالیبر ۱۲ و ۱۸۵ چاشنی فشنگ و 2 عدد چاقو در این منزل کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : متهم پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شد. منطقه کرکس نطنز با مساحت 114 هزار هکتار در سال 1386 از شکار ممنوع به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت.این منطقه زیستگاه گونه های مختلف جانوران وحشی از جمله انواع خزندگان ، پرندگان و پستاندارانی همچون کل و بز، قوچ و میش وحشی ، گراز ، گرگ ، شغال ، روباه ، کفتار، گربه وحشی ، گربه پالاس ، پلنگ و تشی است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.
آقای اشرفی با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار
  • ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • محله‌ای در تهران که با سیب‌هایش معروف شد
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • محله‌ای که با سیب‌هایش معروف شد | همه نامداران دره گلاب
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر