Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌اکبر طالبی رییس اداره راه و شهرسازی لارستان گفت: احداث محور جدید لار به زرین دشت و کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر بین دو شهرستان اهمیت این محور را دو چندان کرده و باعث افزایش قابل توجه تردد شده است.

وی افزود: طول این پروژه ۶۰ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره‌کل قرار دارد و طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی در جهت بهسازی و ایمن‌سازی این مسیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی ادامه داد: حدود ۹ کیلومتر از مسیر شانه سازی شده و شیب شیروانی آن به صورت استاندارد احداث شده است و جهت هدایت آب بیش از ۲۵۰۰ متر کانال ساخته شده است.

وی اظهار داشت: این مسیر کوتاهترین مسیر برای دسترسی مردم شهرستان زرین‌دشت به بنادر جنوبی کشور است و همچنین مردم زرین دشت می‌توانند با تردد از این محور در کوتاهترین زمان ممکن به فرودگاه بین‌المللی لارستان مراکز درمانی و تجاری لارستان دسترسی داشته باشند و همچنین مردم لارستان برای سفر به شهرستان‌های داراب، فسا استهبان، نیریز نیز از این مسیر تردد کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: در این مسیر سه نقطه پرحادثه حذف شده و بیش از ۱۰ نقطه روسازی و زیرسازی آن به طور کامل انجام شده و عملیات خطکشی آن به پایان رسیده است.
انتهای پیام/ر

ایمن سازی نقاط پر حادثه در محور جدید لار به زرین‌دشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی فرودگاه حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان فرماندار شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: این گردنه ۱۵ آبان ماه سال گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

حسن زارعی افزود: عملیات بازگشایی این گردنه از فروردین ماه توسط نیرو‌های راهداری آغاز شده بود و بعد از گذشت یک ماه امروز رسما بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در طول زمان بازگشایی گا‌ها شاهد بارش باران و کولاک شدید بودیم گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب در طول ماه فروردین عملیات بازگشایی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۵ متر می‌رسد گفت: از رانندگان و مسافران عزیز و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌خواهیم با دقت و توجه در این مسیر حرکت کنند، چون امکان ریزش برف یا سقوط بهمن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس