Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امسال از سوي دولت هشت هزار و 500 ميليارد ريال براي برطرف کردن مشکل آب آبادان و خرمشهر اختصاص يافت.

به گزارش ايرنا عبداله کعبي روز شنبه در نشست خبري با اشاره به مشکل آب شرب در آبادان و خرمشهر افزود:سازمان منطقه آزاد اروند به تنهايي نمي تواند مشکلات آب شرب آبادان و خرمشهر را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اختصاص هشت هزار و 500 ميليارد ريال اعتبار به طرح آبرساني در خرمشهر و آبادان افزود: در طرح غدير 250 هزار متر مکعب، آب به آبادان و خرمشهر اختصاص پيدا مي کند.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:با اجرايي شدن طرح غدير نيازي به تصفيه آب رودخانه بهمنشير که سبب شوري آب شرب شده نيست.
کعبي گفت:سازمان منطقه آزاد اروند به وسيله تانکر، آبرساني را به روستاها و نقاط کم برخوردار شهرهاي آبادان و خرمشهر انجام مي هد.
قائم مقام سازمان منطقه آزا داروند ادامه داد:با هماهنگي با ادارات آبفا آبادان و خرمشهر، در مناطقي که شهروندان توان پرداخت حق انشعاب آب را ندارند سازمان منطقه آزاد اروند اين هزينه ها را پرداخت مي کند.
کعبي افزود: شرکت توسعه نيشکر نيز قرار است در طول شبانه روزي به مدت 10 ساعت آب از رودخانه کارون برداشت نکند تا شهرهاي آبادان و خرمشهر از بحران بي آبي خارج شوند.
وي آبدهي کارون را در گذشته 200 متر مکعب خواند و اظهار کرد: آبدهي کارون در امسال کاهش يافته ولي با اين وجود استاندار خوزستان دستور داد اين ميزان به 400 متر مکعب برسد.
کعبي اعتراضات در سطح شهر را باعث بي انگيزه گي سرمايه گذاران بيان کرد و گفت:با ايجاد بحران در شهر، ورود سرمايه گذار نيز تحت تاثير قرار مي گيرد و اميدواريم شهروندان آباداني و خرمشهري در فراهم آوردن شرايط براي جذب سرمايه گذار، سازمان منطقه آزاد اروند را ياري کنند.
7104/7165/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

مرزبانی آبادان اعلام کرد: 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف و ضبط شد و ۱۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مرزبانان جمهوری اسلامی در آبراه اروند در بازرسی از سه فروند لنج صیادی ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند