Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در این جشنواره از فعالان، نخبگان، هنرمندان و افراد برجسته و برگزیده در زمینه ترویج عفاف و حجاب تجلیل می شود.
سرهنگ جهانگیر کریمی، کتاب، تصویرسازی، عکس، پوستر، نقاشی،انیمیشن و کاریکاتور را از محورهای این جشنواره عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا دهم تیر به دبیرخانه جشنواره به نشانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره آموزش و مشارکت‌های عمومی واقع در میدان تاریخی حضرت امام (ره) و در شهرستان‌ها نیز به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مربوطه تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2183002 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی پس از اجرای موفق و اثر گذار دوره برگزاری جشنواره چادرهای آسمانی نخستین دوره استانی این جشنواره امسال در تعدادی از استان ها از جمله استان اصفهان برگزار می‌شود.
سرهنگ کریمی گفت: این جشنواره 16تا21 تیر هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب برگزار و از فعالان، نخبگان، هنرمندان و افراد برجسته و برگزیده در زمینه ترویج عفاف و حجاب با اهدای جوایز نفیس تجلیل می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فراخوان جشنواره چادرهای برتر حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، محسن رضایی امروز در نشست «زیست عفیفانه» که با محوریت سومین نمایشگاه حجاب و عفاف و پوشاک اسلامی در ارومیه برپا شد اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع عفاف و حجاب و حتی جوانی جمعیت ورود کنند.

وی با اشاره به موضوعات و مسائلی که در حوزه عفاف و حجاب از دغدغه‌های مردم است تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، گران بودن پوشاک اسلامی، کمبود و عدم دسترسی آسان به پوشاک و محصولات حجاب، عدم توجه به جنبه‌های زیباشناختی و تنوع محصولات حجاب و نیز فراوانی، ارزانی و تنوع پوشاک نامناسب از جمله این دغدغه‌ها است.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه عفاف و حجاب ارومیه گفت: علاوه بر آن ضعف جدی در حل مشکلات اقتصادی و گسترش نارضایتی اقتصادی، واردات و قاچاق گسترده پوشاک، عدم جلوگیری از تولید لباس‌های مخالف هنجارهای دینی و نیز پشتیبانی نکردن از واحدهای تولیدی داخلی محصولات حجاب از سایر مواردی است که مردم بدان موضوعات توجه کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موضوع مهم حجاب در جامعه باید به جنبه و پیوست« فرهنگی» نمایشگاه عفاف و حجاب توجه ویژه شود.

رضایی افزود: باید عطش خرید محصولات پوشاک اسلامی همانند نمایشگاه کتاب تهران نیز در بین مردم ایجاد شده و در این رابطه باید بسترهای تبلیغات میدانی با ادبیات و ایده‌های جدید فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 
  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب
  • دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت