Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام ادیب یزدی در اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر ضمن لزوم برگزاری اینگونه یادواره ها اظهارداشت:عظمت و اقتداری که ایران در مقابل هجمه قدرت های جهانی از خود نشان داده است همه را مدیون خون پاک شهیدان این مرز و بوم هستیم و ادای دین به شهدا به دلیل این عزت و اقتدار از اهمیت مهمی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم در خصوص اهمیت مقام شهدا نیز گفت:شهدا با نثار خون پاکشان امنیت و عزت را به ما هدیه کردند و ما موظف هستیم به عنوان ادامه دهندگان راه این شهدا این مسیر امن و باعزت را حفظ نموده و با برگزاری یادواره های شهدا انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان را ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به جبهه جنگ نرم و لزوم آگاهی از خطرات این جبهه افزود:امروز دشمن با شکست در جبهه جنگ سخت دست به دامن جنگ نرم شده است و با راه اندازی چندین هزار کانال ماهواره ای،سایت های اینترنتی،شبکه های اجتماعی سعی در تغییر باورها و سبک زندگی  این مردم دارد تا شکست های مفتضحانه خود در جنگ سخت را جبران نماید.

حجت الاسلام ادیب یزدی گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کردند و به ‌واسطه خون این شهیدان ، انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است که ما مدیون آن‌ها هستیم و باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم.

 وی در پایان برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی برای تجدیدمیثاق با شهدا دانست و افزود: این یادواره‌ها فرصتی برای ما است تا با خود عهد ببندیم و وظایف و تکالیف خود را با همه وجود و خلوص نیت انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یادوار مازندران بابلسر شهدا انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم بخصوص خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیزمان.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است